BimmerAnders Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Noe liv i Z4'en? Fungerer den på snøen i Os? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassen90 Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Gjett om den gjør Anders! Men ingenting slår min! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Hehe, det høres bra ut! Bra du kjøpte deg en liten slede før vinteren kom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2011 Z`en er jo en drøm av en vinterbil, hehe. Liten coupe og varme opp. Kommer opp til huset så lenge det er noen grader minus, på nullføre er det glemmesak... Men er positivt overrasket så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Ja, sikkert helt konge den husker jeg satt meg fast med 525'en hos deg, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 http://www.dekk1.no/felger-felg/vertini-felger/ Tror eg har bestemt meg for felger no. Concave Magic! Men har ikke bestemt meg for utførelsen enda. Greie priser og pene felger. 19x8,5 og 9,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Tror nok det der kan funke ja. Jeg ville gått for sølv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Nydelige de der! fine i sølv ja, men tenkt på matt sort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Nye sommerfelger på vei !! Da var felgene på vei ! Blei ikke Vertini Concave, men Hyper Track. Jeg skal på jobb på torsdag, så det går fort to og ein halv uke før de kommer på. Satser på at sommeren også kommer for fult da ! \:D/ Er jeg veldig heldig får jeg de på Onsdag. Krysser fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Blir spennende å se. Tror nok det kommer til å sitte som et skudd. Men du må få deg et senkesett fortere enn svint Og håper du ikke skor godbilen med Sonardekk. Fortjener bedre enn som så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Blir nok bra det Men som nevnt over trenger du senkefjærer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Blir spennende å se. Tror nok det kommer til å sitte som et skudd. Men du må få deg et senkesett fortere enn svint Og håper du ikke skor godbilen med Sonardekk. Fortjener bedre enn som så. Dekk= Falken Senk --> Snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Blir nok bra det Men som nevnt over trenger du senkefjærer! Tror jeg også ! Jaja, skal få gang på noe senking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Få ut noen bilder av bilen med nye felger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Og det sier du? Blir nok kanontøft dette Lenny. Men ja sier det igjen. Få på senkesett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå