Heimstad Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Kan du gi tilbakemelding i tråden på hvordan dette går? Har selv en 2 år gammel gs felg som er begynt å slippe klarlakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Idag var jeg innom med den ene felgen, og en i gs fikk sett på felgen. Han mente dette kom av steinsprut og derfor var det litt 50/50 garanti. Men siden jeg hadde første versjons GS concave som har en mørkere lakk i hjulet så kunne de ikke skaffe den samme, men kun den andre versjons Gs concave som har en mer lysere farge. Det endte med at jeg måtte dekke 4.stk nye felger (gs concave) til innkjøpspris (som var en fin pris) med omlegginga av de opprinnelige dekka fra de gamle felgene. De gamle felgene fikk jeg også beholde da de ikke ville ha dem i retur. De mente at de nye felgene skulle være mye bedre, så vi får håpe det. Takk til Gs for god kundeservice, selvom jeg håpet på å slippe å betale for nye felger. Noen her har vært heldige med å få byttet dette på garanti, men i mitt tilfelle, så gjaldt denne garantien 50/50 da felgene var tydeligvis steinsprutskadet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Jeg hadde ALDRI I LIVET godtatt å betale noe på dette selv! Jeg mener det IKKE er god kundeservice. Hvis du ser på skikkelige felger, f.eks originalfelger, så holder lakken greit selv om det blir småskader. Skikkelig pulverlakk utført på rette måten skal tåle ganske mye påkjenning før den slipper. Men det kan man kanskje ikke forvente av jalla-produkter fra Kina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Jeg hadde heller ikke godtatt dette. Virker som om du måtte betale for å få dekkene dine på de nye felgene også? Dette synes jeg ihvertfall er langt over streken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Jeg godtok ikke dette der og da men siden felgene var kjøpt via firmaet jeg kjøpte bilen ifra + at jeg ikke hadde kvitteringen så ble ting noe verre. De dekket kostnadene for å legge om dekkene (en sesong gamle) over til de nye uten noe mer tull. Ja, jeg skulle kanskje stått på mitt og jeg skulle egentlig krevd dette gratis, men så ingen annen utvei enn å bare godta det der og da. Mye pgr.av tid. De ga meg også tips om å få felgene inn på ett lakkverksted for å få dette fikset. Dette var helt uaktuelt. Jeg har enda ikke betalt da de tok inn felgene mine for å legge om og evt gi meg beskjed når de var ferdige. Uansett, jeg skal snakke litt mer med dem så fort felgene er klare. Felgene er type "made in taiwan" så jeg forventer heller ikke superkvalitet på de nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Elendigt av GS, synes nå jeg. En ting er sikkert, jeg kommer nok ikke til og handle mine felger fra dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Syns ikke dette var så dårlig deal jeg... Kjøpte selv 9,5x19 og 8,5x19 med dekk på GS i våres, er jo så billig at holder de noen år er jeg storfornøyd. Husker ikke hva jeg betalte men med rabatt på kampanje osv var det ikke mye.. Er jo lov å tenke at en kanskje får hva en betaler for Mine har forresten overlevd banekjøring med hissige curbs samt fruens noe overivrige bykjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Jeg tror veldig sikkert att det kom noen felger som var dårligere enn andre. Di nye jeg fikk var mye bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Syns ikke dette var så dårlig deal jeg...Kjøpte selv 9,5x19 og 8,5x19 med dekk på GS i våres, er jo så billig at holder de noen år er jeg storfornøyd. Husker ikke hva jeg betalte men med rabatt på kampanje osv var det ikke mye.. Er jo lov å tenke at en kanskje får hva en betaler for Mine har forresten overlevd banekjøring med hissige curbs samt fruens noe overivrige bykjøring. Flott, da trenger jeg ikke å være så bekymret for de nye felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Bestilte GS Concave felger i april, og i midten av juli var jeg lei av å vente på dem. Så jeg avbestilte å kjøpte nye felger hos en dekkshappe her i distriktet. Angrer ikke nå, når jeg leser dette iallefall. Blir nok ikke GS felger på meg i fremtiden heller ser det ut som... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Når jeg klagde fikk jeg beskjed om at de ikke var vasket rett;-) siden det ikke var jeg som hadde kjøpt felgene, og ikke hadde kvitteringer. Så følte jeg at jeg ikke hadde så mye å stille opp med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå