Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Lagrer du til harddisk eller minnekort?

Ang. feilmeldingen så prøv dette:

1. Go to the Xbox Dashboard.

2. Move to My Xbox then scroll to the right and select “System Settings”.

3. From inside System Settings select “Memory” then select the location where your game saves are located (for most people this will be on the hard drive).

4. Scroll down the list until you find Forza Motorsport 4.

5. From inside the Forza Motorsport 4 memory saves, you want to select the file that was corrupted. In most cases the file you are looking for will say “Corrupted” and have “!” next to it.

Lykke til :wink:

Tusen takk :)

Lagrer på harddisk. Fant de filene, var to stk, og slettet de ;) Men allikevel får jeg ikke opp muligheten til å hverken se eller lagre replay...skjønner det bare ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FTE: Har du 4gb Slim?

Spillet kjenner ikke igjen den interne harddisken på 4gb og man får dermed ikke muligheten til å se/lagre repriser. For å kunne se/lagre repriser må man ha en ekstern harddisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om det er noen som er enig at Forza motorsport har bedre lydkvalitet enn GT5???..

jeg spilte/prøvde forza 3 en eller annen gang etter at GT5 kom ut med demoen først å lyden på bilene i forza er jo noe så vannvittig mye mer ekte på billyder enn gt5 , ta foreksempel Audi s4 GT5 vs forza 3 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig... GT5 klarer ikke å levere samme lyd bilde som forza 4.

Ikke nesten engang, kjørte m3 e92 på GT5. Hørtes ut som en 1.6 sugis :lol:

Xboxen kommer i dag forresten, add meg på live dere som vil spille med meg =)

Navnet er 'fizn' tror jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FTE: Har du 4gb Slim?

Spillet kjenner ikke igjen den interne harddisken på 4gb og man får dermed ikke muligheten til å se/lagre repriser. For å kunne se/lagre repriser må man ha en ekstern harddisk.

Ja, har seff den versjonen. Typisk da...er egentlig ikke så farlig, men hadde jo vært artig å sett meg selv i aksjon noen ganger, spesielt når man klarer sladder igjennom hele svingen på 180 grader ;) Men takker for infoen Lars89 :)

vet ikke om det er noen som er enig at Forza motorsport har bedre lydkvalitet enn GT5???..

jeg spilte/prøvde forza 3 en eller annen gang etter at GT5 kom ut med demoen først å lyden på bilene i forza er jo noe så vannvittig mye mer ekte på billyder enn gt5 , ta foreksempel Audi s4 GT5 vs forza 3 ?

Lydene på GT5 (og alle de andre for så vidt) er latterlige spør du meg. Trimmet en `70 Mustang der, og så fort jeg byttet eksos, gikk lyden fra fet V8 til bråkete firer! Og Shelby GT350en låter som en symaskin... Også en av grunnene til at jeg ikke gidder å spille GT5 mere.

Lydene på Forza 4 er noen av de beste jeg har hørt. Sjekk f.eks ut Audi RS2, grym 5`er-musikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...