Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Helt konge!!! Må nesten bygge samma bil med flere oppsett/stuk da det er så mange muligheter ;) En til drift med f eks pustehjelp og time atack som sugemotor og den feiteste du får oppi som en pull bil :) Gen 1 rx7 sin tomgang skuffa ikke og hørtes ut som en sinna liten mopped :) Skal bygge mere imorgen, gleder meg allerede. Det er det som er fint med firrer´n kontra trear´n at du har alltid spenn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at Scion TC ikke går ann å bygges over til rwd er ræva!!! Vil komme baklengs inni kurven som mister aasbø aka Thor the Norwegian Hammer!

Bygg om til 4x4 og still diffen til 100% på bakhjula :)

Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at Scion TC ikke går ann å bygges over til rwd er ræva!!! Vil komme baklengs inni kurven som mister aasbø aka Thor the Norwegian Hammer!

Bygg om til 4x4 og still diffen til 100% på bakhjula :)

Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk

Fortsatt 10% driv foran ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det jeg mente også, fikk bare ikke tid til å dobbeltsjekke på forza. Både den gamle og den nye er grevlinger. Og hva skal man med 476 pony på framhjula :P Kjipt, skikkelig å. Hadde den motivet på 3´n, og gikk greit å ligge sidelengs med den. men på firrer´n så fortjener den ikke den paint jobben!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk jo Scion med RWD på 3er, gjorde man ikke?

Rar ting å fjerne isåfall. Sett at det er endel motorbytter som har blitt borte også.

Men kan bytte motor/drivverk på BMW i 4ern så jeg er fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...