Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

SATAN!!! Har aldri hørt om det før.. Sitter med grøsninger langt oppover ryggen.. Det så ut som det spillet jeg alltid har drømt om i min lille verden! Amazing! Gah.. Nå blir det bare å saumfare nettet for updates de neste månedene! Blir vel samme oppsettet som på forza4, bare i den "frie" verden? Med show osv? :D :D :D

Skrevet

Jeg trodde først at det blir å kjøre originale biler, men så leste jeg på db.no "Du får, i god «Forza»-tradisjon, også i det nye mulighet til å oppgradere, trimme og pynte på bilene dine – og auksjonshuset som har blitt en viktig del av «Forza»-serien er med også denne gang."

Men anyways. det er 65 forskjellige typer tereng, og jeg klarer ikke å se for meg at det kommer til å være HELT likt som forza 4 mtp grep. Når de bruker så langt tid på asfalt og dekk test sammen med pirelli, og så ha 65 forskjellige undelag? Tja, blir ikke nfs nei, men blir forsatt i arcade duren.

Skrevet

Jeg har troen jeg, MEN, de kunne droppa hele greiene med race AI'er på gata og det at man får poeng for å kræsje omtrent... Det blir for mye nfs for min del.. Men tanken på å cruise fritt rundt over store avstander den liker jeg virkelig.

• 2 weeks later...
Skrevet

Eneste grunnen til at jeg kjøpte X360 er Forza. Selve maskinen har vel aldri vært det helt store :roll:

Du får kjøpe ny når de har sluppet Horizon :wink:

Skrevet

fått meg nuy box, men hvorfor kan jeg ikke kjøpe spillet på live?`virker jo helt tullete. hvem går i butikken:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...