ls44mm Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Eller 1.3 wankel <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Info og trailer sluppet om Forza Horizon. Ser lovende ut! http://forzamotorsport.net/en-us/Forza_Horizon_E3/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 SATAN!!! Har aldri hørt om det før.. Sitter med grøsninger langt oppover ryggen.. Det så ut som det spillet jeg alltid har drømt om i min lille verden! Amazing! Gah.. Nå blir det bare å saumfare nettet for updates de neste månedene! Blir vel samme oppsettet som på forza4, bare i den "frie" verden? Med show osv? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Blir heeeelt annerledes enn Forza 4. Dette er IKKE Forza 5, men et sidekick utviklet av en annen utvikler. Liten demo av gameplay her: http://www.youtube.com/watch?v=GPzA24p1To4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 blir noe nfs dritt detta eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Skal vel være samme kjørefysikk som på Forza 4, så noe NFS blir det ihvertfall ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Jeg trodde først at det blir å kjøre originale biler, men så leste jeg på db.no "Du får, i god «Forza»-tradisjon, også i det nye mulighet til å oppgradere, trimme og pynte på bilene dine – og auksjonshuset som har blitt en viktig del av «Forza»-serien er med også denne gang." Men anyways. det er 65 forskjellige typer tereng, og jeg klarer ikke å se for meg at det kommer til å være HELT likt som forza 4 mtp grep. Når de bruker så langt tid på asfalt og dekk test sammen med pirelli, og så ha 65 forskjellige undelag? Tja, blir ikke nfs nei, men blir forsatt i arcade duren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Jeg har troen jeg, MEN, de kunne droppa hele greiene med race AI'er på gata og det at man får poeng for å kræsje omtrent... Det blir for mye nfs for min del.. Men tanken på å cruise fritt rundt over store avstander den liker jeg virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 xbox´n har takket pent for seg... No more forza enn så lenge. Litt morsomt at jeg lastet ned siste pakka rett før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Eneste grunnen til at jeg kjøpte X360 er Forza. Selve maskinen har vel aldri vært det helt store Du får kjøpe ny når de har sluppet Horizon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 helvete... må få fatt på en xbox... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Legg til "Madrasmussen" alle dere som spiller live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Legg til "Madrasmussen" alle dere som spiller live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 fått meg nuy box, men hvorfor kan jeg ikke kjøpe spillet på live?`virker jo helt tullete. hvem går i butikken:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Hva syns folket om den nyeste pakka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå