Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

SATAN!!! Har aldri hørt om det før.. Sitter med grøsninger langt oppover ryggen.. Det så ut som det spillet jeg alltid har drømt om i min lille verden! Amazing! Gah.. Nå blir det bare å saumfare nettet for updates de neste månedene! Blir vel samme oppsettet som på forza4, bare i den "frie" verden? Med show osv? :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde først at det blir å kjøre originale biler, men så leste jeg på db.no "Du får, i god «Forza»-tradisjon, også i det nye mulighet til å oppgradere, trimme og pynte på bilene dine – og auksjonshuset som har blitt en viktig del av «Forza»-serien er med også denne gang."

Men anyways. det er 65 forskjellige typer tereng, og jeg klarer ikke å se for meg at det kommer til å være HELT likt som forza 4 mtp grep. Når de bruker så langt tid på asfalt og dekk test sammen med pirelli, og så ha 65 forskjellige undelag? Tja, blir ikke nfs nei, men blir forsatt i arcade duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har troen jeg, MEN, de kunne droppa hele greiene med race AI'er på gata og det at man får poeng for å kræsje omtrent... Det blir for mye nfs for min del.. Men tanken på å cruise fritt rundt over store avstander den liker jeg virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...