Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

som stor Forza 4 Fan så har jeg no gromt jeg har lyst til og dele.

Veit ikke hvordan det er med dere, her om dere har sliti med og finne ett brukbart ratt som er konkurranse dyktig i forhold til logitech g27, men jeg har nå gått til innkjøp av Fanatec, som leveres av ett firma i Tyskland.

Disse er høyt i utvikling av ratt og pedaler, og har også store planer på simulert hydraulisk brekk og den slags som slippes mot jul 2012.

Pedalene er utstyrt med kraft celle sensor, og abs føler, og fjør belastet clutch. samt en mye stivere giring enn logitech. etter mitt syn.

innkjøps prisen er ca + - 7000 kroner inn i norge. men mange på finn selger det for 3/4000 kroner.

det er trådløst og har masse gromme ting!

Man kan også bygge sine egne pakkeløsninger slik at det blir billigere om man vil det!

Jeg begynte også og bygge meg en ramme, som jeg tenkte jeg kunne vise frem, denne skal være ferdig til Horizon kommer, og jeg kan være medhjelpelig med og få tak i deler til dette til flere om dere ønsker det.

Den er noe dyrere enn en petter solberg ramme, men her kan du bygge så det blir mer realistisk sitte stilling på gir / pedaler og ratt om det skulle være ønskelig.

rammen er stiv som hønn, og det er drit artig og kjøre i ei slik ei :)

Detta er bare ett tips for den som vil ha den optimale forza opplevelsen :D

c998ffyihx9thggbti9h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanatec er vel stort sett kongen av Forza ratt/pedaler. Men dyrt er det, jeg må nok bruke penger på lappen og bilen isteden ;) Planer om å kjøpe coilovers snart så^^

Men ja, skal legge deg til Chris, men spiller ikke så mye lenger.

Tuner bare litt og spiller for meg sjøl, Fujimi B reverse og Hockenheim short <3

Datsun 510 (B497) nedover fujimi er bare konge, backwards entry og greier setter et lite adrenaline kick hehe :)

Har desverre ikke noe dlc biler. annet enn noen free, har så forbanna dårlig nett etter jeg glytta, ICE -.-

Får bare lasta ned 9GB i måneden som er latterlig, + at jeg ikke har hardisk på xboxen :((

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Gromt jushekaggen! Husker godt før når jeg hadde G25 og Live for speed, det var konge det :)

Men har aldri sett noe lignende for xbox, men fanatec er vel kanskje svaret på det forstår jeg :D

Noen som har tatt noe bilder på forza?

oqi80ybk05u1nmullsl0.png

87emm8789vc41lo6tewo.png

cx0ltmgdivhfzolbxqyv.png

pbtfeq2xxx957rs3fpuw.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får mer og mer lyst på forza når jeg ser sånne bilder, gt5 kan gå og legge seg når det kommer til utvalg av dekaler, felger og div mods generelt, burde vel snart komme en update med flere biler på gt5 og div nytt, er så drittlei hele spillet...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes da... Etter en pause fra forumet og med ny boks (slim) i huset så er jeg klar til å ratte rundt på forza igjen... Har ikke fått handlet 3 siste pakkene (!) men det er faktsik så lenge jeg har vært uten boks. Latterlig fett å kjøre igjen og som noen over meg skrev, ratt og pedaler er awsome! Jeg kjører også fanatec sitt ratt og feiteste pedal oppsettet. Angrer ikke et sekund!!! Løp og kjøp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...