Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Yes da... Etter en pause fra forumet og med ny boks (slim) i huset så er jeg klar til å ratte rundt på forza igjen... Har ikke fått handlet 3 siste pakkene (!) men det er faktsik så lenge jeg har vært uten boks. Latterlig fett å kjøre igjen og som noen over meg skrev, ratt og pedaler er awsome! Jeg kjører også fanatec sitt ratt og feiteste pedal oppsettet. Angrer ikke et sekund!!! Løp og kjøp...

Har du link til hvor du bestillte ratt og pedaler :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestiller det fra hjemmesiden dems. Jeg mener å ha bestilt på tirsdag morra og fikk det på torsdag kveld. Og det er fra tyskland!!! Husk at moms kommer i etterkant da ups legger ut for deg enn så lenge. Har du vært inne på tanken så klin til, ikke nøl. Gir deg helt ny forza opplevelse, sammtidig alle bilspill med respekt for seg selv. Ratt og alt det der snakker sammen med ps3 og med PC. Sammtidig har du en 6 trins H kasse eller du kan velge gode gamle opp/ned kasse. Evnt flappy gearbox bak på rattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker fint til Xbox og ? Har logitech g27 fra før, men fantec virker noen hakk grommere :)

Btw, ka tror folket om Forza Horizon ? Er redd det blir litt for mye NFS i det spillet eg..

Håper det har klart å fått tilnærmet lik kjørefysikk som i de tidligere Forza spillene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det er xbox ratt... Funker fint på alle 3 platformer ;) Hvis du skal gå helt latterlig bananas gærn så kan du kjøpe den feiteste rattet dem, og da tror jeg du har en feeeeet high end ratt!!! Jeg har den "vanlige" forza rattet og er strålende fornøyd. Neste gang jeg kommer til å handle noe blir det seff high end, men det er bare pga jeg ønsker toppe det jeg har fra før å ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg har blandede følelser... Tror at så snart man får åpnet opp hele free roamen og får noe annet enn en lat evo, så kan det bli morsomt! Sånn det var nå så var det bare... meh.. Og noen andre som la merke til at det var bare 2-3 sanger per radio stasjon? får håpe det blir utvidet, eller så er det bare å skru av radion for gidder ikke høre på 2 dårlige sanger på repeat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som kan fortelle meg om jeg har en glitch i spillet eller om jeg bare har ei mental sperre og lite forståelse etter 2000 timer med forza?

Jeg ser til stadighet rundt på forza forum, og her at folk faktisk HAR skamlave biler og det synes godt. som for eksempel på side 25 her, så er det en rød BMW 5 serie og en gul E36 som faktisk ser lave ut + at de kan kjøre med de sånn!

Når jeg senker bilen maks på spillet mitt, endrer faktisk ikke høyden seg i det heletatt, og det er sykt frustrerende.

Er det noen som kan forklare hva som skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser jo på de fleste biler at det ikke går å senke dem mer enn ca 0,8-1,2cm i tune setup etter du har montert race suspension, så er jo ikke mye det endrer seg uansett.

Men er jo en grei forskjell fra stock til race suspension da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en glitch som bare kan brukes for å ta bilder, de kjører ikke løp så lave...

Har forøvrig sitti en liten stund nå å testa ut awd drift... går ikke så bra..

Deilig å kjøre rwd igjen etter det.. en gammal aston v8 vantage gjør nytten som driftebil!

Elsker å drifte sære biler som ingen andre bruker.. Har drifta en god del med merce 300sl gullwing, men aldri sett noen andre bruke den.. før i går :P morsomt at andre liker sære biler også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...