Lars89 Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Ny DLC til Horizon slippes neste tirsdag. Skal ikke ha den selv da det er for mange Forza 4 biler (evt veldig like). http://forzamotorsport.net/en-us/news/N ... t_Car_Pack Flere som har fullført Horizon her? Syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Har ikke fullført det enda, da det meste av dagene har gått til å cruise online.. Har alle rabattskilt funnet, samt alle låvefunn, er på level 1, samt har fullført en del online challenges - blant annet den å kjøre 12875 km, det tok TID - men 5 mil. på konto hjalp godt Prøver å finne noen å cruise med jeg, er så drit lei av alle Veyronene, EB 110 og andre suppegjøker som hele tiden skal kræsje i min heller strøkne M5.. Fant en gjeng hvor alle 8 spillerne lå på linje å cruiset fra sted til sted, det var moro!! Stoppet opp på rasteplasser og linet opp bilene, sånt er moro! Ingen her inne som er med å cruise litt da, samt leke seg litt på noen plasser...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Har ikke fullført det enda, da det meste av dagene har gått til å cruise online.. Har alle rabattskilt funnet, samt alle låvefunn, er på level 1, samt har fullført en del online challenges - blant annet den å kjøre 12875 km, det tok TID - men 5 mil. på konto hjalp godt Prøver å finne noen å cruise med jeg, er så drit lei av alle Veyronene, EB 110 og andre suppegjøker som hele tiden skal kræsje i min heller strøkne M5.. Fant en gjeng hvor alle 8 spillerne lå på linje å cruiset fra sted til sted, det var moro!! Stoppet opp på rasteplasser og linet opp bilene, sånt er moro! Ingen her inne som er med å cruise litt da, samt leke seg litt på noen plasser...? Haha, kjenner meg litt igjen her fra selveste GTA Spillene og trolig NFS Underground 2/Most Wanted. Ingenting er som å leve seg inn, og kjøre fartgrensen ta litt forbikjøringer og spinne litt på lukka områder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Helt enig! Er dritlei av å kjøre som en tulling, for så å kræsje i hver eneste sving, bare fordi man på død og liv skal presse de siste få km/t på sletta i forkant.. Helt konge å cruise rundt, kjøre forbi som du sier, og bytte litt på rekkefølgen i køen! Satt med et stoooort glis om munnen da jeg møtte denne gjengen! Ingen drev å kræsjet i hverandre, og folk showet litt i enkelte svinger - bare for moro skyld! Skulle ønske det var Politi, samt noen flere muligheter tilgjengelig! Har ventet i mange år på et spill som Horizon, endelig et free-world spill med nogen lunde ordentlig fysikk. Få med politi, bensinfyllingsmuligheter og litt annet snacks, så er verdens beste spill kåret i mine øyne.. *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Okei, horizon eller 4? Må bestemme meg til i morra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Okei, horizon eller 4? Må bestemme meg til i morra... Spørs hva du vil spille, 4en er mer Grand Turismo ish derimot Horizon er mer NFS ish. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Horizon, for da kan du cruise sammen med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Jeg er med å cruise! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Ja da blir det Horizon, liker og cruise fritt rundt, det som er genialt I tillegg sammen med folk som er online, gleder meg til etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Tror jeg satt i 2-3 timer og bare cruisa rundt uten å gjøre noe fornuftig på spillet, på søndag:p tiden flyr;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Det som er litt kjipt med Horizon, er at man ikke kan justere tuning setups. Ellers virker spillet bra til nå Litt kjapt å spille gjennom på 1-player, men gjør meg ferdig der før jeg tar sats på online. Onlinedelen har jeg store forventninger til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Jeg syntes Horizon er dårligere enn fm4! Kjedeligere lyder, dårligere grafikk, mindre kjøreglede, færre biler å velge mellom osv. JEg har det ikke selv. Har bare sett brutter`n har spilt! Så det kan jo hende jeg har gått glipp av noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Høres ut som det er noen potensielle "cruisere" ute å går her, så bare å adde meg: eko1337 - så blir jeg med jeg Har også en klubb, med en del biler - om noen er nye i gamet og trenger noen litt "skikkelige" doninger Just let me know! Vært kult å fått med alle 8 stk. engang, da kunne man jo gjort en del av oppgavene online, det drar jo inn godt med kroner om man mangler det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Ja takk, hadde vært ålreit med en ordentlig doning! E28 kanskje med skikkelig motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Da legger jeg den til etterpå Ligger både Z4, M5, M6, M1 der allerede Bare legg meg til, så legger jeg deg inn i klubben - da får du tilgang til mye godsaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå