Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke fullført det enda, da det meste av dagene har gått til å cruise online.. Har alle rabattskilt funnet, samt alle låvefunn, er på level 1, samt har fullført en del online challenges - blant annet den å kjøre 12875 km, det tok TID - men 5 mil. på konto hjalp godt ;) Prøver å finne noen å cruise med jeg, er så drit lei av alle Veyronene, EB 110 og andre suppegjøker som hele tiden skal kræsje i min heller strøkne M5.. Fant en gjeng hvor alle 8 spillerne lå på linje å cruiset fra sted til sted, det var moro!! Stoppet opp på rasteplasser og linet opp bilene, sånt er moro! Ingen her inne som er med å cruise litt da, samt leke seg litt på noen plasser...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fullført det enda, da det meste av dagene har gått til å cruise online.. Har alle rabattskilt funnet, samt alle låvefunn, er på level 1, samt har fullført en del online challenges - blant annet den å kjøre 12875 km, det tok TID - men 5 mil. på konto hjalp godt ;) Prøver å finne noen å cruise med jeg, er så drit lei av alle Veyronene, EB 110 og andre suppegjøker som hele tiden skal kræsje i min heller strøkne M5.. Fant en gjeng hvor alle 8 spillerne lå på linje å cruiset fra sted til sted, det var moro!! Stoppet opp på rasteplasser og linet opp bilene, sånt er moro! Ingen her inne som er med å cruise litt da, samt leke seg litt på noen plasser...? :)

Haha, kjenner meg litt igjen her fra selveste GTA Spillene og trolig NFS Underground 2/Most Wanted. Ingenting er som å leve seg inn, og kjøre fartgrensen ta litt forbikjøringer og spinne litt på lukka områder! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Er dritlei av å kjøre som en tulling, for så å kræsje i hver eneste sving, bare fordi man på død og liv skal presse de siste få km/t på sletta i forkant.. Helt konge å cruise rundt, kjøre forbi som du sier, og bytte litt på rekkefølgen i køen! Satt med et stoooort glis om munnen da jeg møtte denne gjengen! Ingen drev å kræsjet i hverandre, og folk showet litt i enkelte svinger - bare for moro skyld! Skulle ønske det var Politi, samt noen flere muligheter tilgjengelig! Har ventet i mange år på et spill som Horizon, endelig et free-world spill med nogen lunde ordentlig fysikk. Få med politi, bensinfyllingsmuligheter og litt annet snacks, så er verdens beste spill kåret i mine øyne.. *drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt kjipt med Horizon, er at man ikke kan justere tuning setups. Ellers virker spillet bra til nå :D Litt kjapt å spille gjennom på 1-player, men gjør meg ferdig der før jeg tar sats på online. Onlinedelen har jeg store forventninger til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Horizon er dårligere enn fm4! Kjedeligere lyder, dårligere grafikk, mindre kjøreglede, færre biler å velge mellom osv.

JEg har det ikke selv. Har bare sett brutter`n har spilt! Så det kan jo hende jeg har gått glipp av noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det er noen potensielle "cruisere" ute å går her, så bare å adde meg: eko1337 - så blir jeg med jeg :) Har også en klubb, med en del biler - om noen er nye i gamet og trenger noen litt "skikkelige" doninger ;) Just let me know! Vært kult å fått med alle 8 stk. engang, da kunne man jo gjort en del av oppgavene online, det drar jo inn godt med kroner om man mangler det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...