Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden

HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Høres bra ut! Mulig jeg må ut en tur etterpå selv, men tipper nok jeg kommer innom en tur ;) Må bare se å få dere mikrofon, er så håpløst å sende meldinger for å kommunisere noe :P

Forøvrig kan alle de som er innom her "like" denne siden på facebook: http://www.facebook.com/Forzahorizonnorge

Da kan man lettere avtale spilling o.l. istedenfor å bruke forumet til slikt "spam" :) Kan man lettere oppdaterer seg der inne også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! Mulig jeg må ut en tur etterpå selv, men tipper nok jeg kommer innom en tur ;) Må bare se å få dere mikrofon, er så håpløst å sende meldinger for å kommunisere noe :P

Forøvrig kan alle de som er innom her "like" denne siden på facebook: http://www.facebook.com/Forzahorizonnorge

Da kan man lettere avtale spilling o.l. istedenfor å bruke forumet til slikt "spam" :) Kan man lettere oppdaterer seg der inne også!

Jeg fikk med mic til min xbox360 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk med mic til min xbox360 :D

Vel og bra, men du mangler jo det vesentlige - Horizon ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mer Forza-følelse enn NFS, men helt Forza motorsport er det ikke :wink:

Som sagt er det veldig kort enspillerdel (selve løpa/oppdragene i enspiller-delen tar 8-10 timer totalt) så bør har Live Gull og like online multiplayer hvis man skal ha noe utav det.

Ellers er det helt konge syns jeg. Kult å kunne ta Forza-følelsen ut av racerbanen og inn på landeveien.

Bra grafikk, lett å tjener penger og mye gromme biler (men altfor få når man er vant til Forza 4 med alle DLC)

:applause: Helt enig, enaste jeg savner er å kunne tune bilane og å få ombygd flere FWD/AWD til Rwd og omvendt :/

Har ikke spillet sjøl enda, får ønske det til jul hehe :P Spilt en del hos en kompis, morro å bare cruise, drifte rundt "free roam" :D

- Og grattis med Xbox og Forza Zhillen 8)

GetPhoto.ashx?game=Horizon&id=583003&full=true

GetPhoto.ashx?game=Horizon&id=295444&full=true

GetPhoto.ashx?game=Horizon&id=581829&full=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det går og velge onlinerom selv? Når jeg går inn og skal spille online, kommer jeg bare på en random map, er det noe mulighet og velge selv, eller har jeg oversett noe?

Kan lage din egen lobby som du kan lage privat eller Public. Kan du velge hvilken bane du vil, mange runder/heats etc.

Race Online -> Create race

Lag dine egne rules, invite venner :P Eller så kan du ha den public sånn at alle som vil kan joine.

Kan også gå på :

Find Race -> User created races -> Drift/ eller hva du vil og finne andres lobbyer.

Veldig morsomt med Tandem lobbyer når du har fått teken på drifting :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, takk for info :D

Da blir der årnings vettu, jeg har trykka feil, fikk randombaner hele tiden, så skjønte ingenting, haha :P

Feil og feil :P Du finner ut av forskjellen kjapt :P Find race -> Drift er det vanligaste å gjøre. Møter flest folk der sjøl om "computern" velger baner. Mye av dem samme og :/

Men er morro det og ^^

Litt av hva du kan forvente i en tandem lobby :

Nice tandem klipp :

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...