powerfulglenn Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Kompisen min kom på 3 plass i konkuransen til Forza Horizon som top gear bestemte så nå kan hsn vrnte seg en gratis og drit rå bilpakke! Som Top Gear folka har satt sammen! bilen han vant med var en ganske tøff E46 med månen som bakgrunn når han tok bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Har fått bbs rs på 5'ern nå gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Dere som fortsatt spiller, er det Horizon det går i? Handlet idag og tenkte å spille litt i natt, hvordan kan jeg velge høyde, camber, downforce, utveksling? Man kunne det på 4'ern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Kan ikke justere eller tune noe på Horizon, kun sette på deler. Anbefaler 4ern også da det er masse justeringsmuligheter, mye flere biler samt TopGear-banen osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Åh! Har jo hatt 4ern tidligere, men jeg ga det bort fordi jeg trodde Horizon skulle bli forholdsvis likt, men derimot bykjøring... Damn it... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Hvor fikk ZhilleN RS'ene fra da? Er det 4'ern han spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Fikk rsene fra en dude som hadde design Bare og si ifra hvis noen trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 På Horizon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Nope 4 men har det kun til bmw m5, skal få flere felger i kveld muligens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 navn i F4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 zhillen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 adda deg, noen andre som gamer litt a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Morstad89 her:) Trenger dog litt hjelp i starten da jeg akkurat har kjøpt xbox live og kommet meg på nett:D Men mulig jeg har litt dårlig nett så best om vi bare er ett par stykker tenker jeg:S Hvor sjekker man *pingen* sin btw? Takker for all hjelp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Gamer en hel del FM4 og FH bare å adde "halle94" Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Ingen som spiller lenger? Skal spille nå da det er drittvær ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå