Anders92 Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 (endret) ... Endret November 28, 2018 av Anders92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 blir mere gaming når Forza Motorsport 5 kommer ut! Det kommer til og blir GRISERÅTT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 komt offisiell dato? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Xbox One kommer ut 19.06.14 og det gjør Nye Forza og Sånn at man kan kjøpe begge deler etter jeg har skjønt 500gb Xbox one ligger på 3990kr uten frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Det står mye forskjellig rundt om lansering av xbox one. Ser noen sier November 13, andre sier september 14. Blir ikke klok av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 Xbox One har jo kommet ut :S Bare ikke i Norge enda Kan kjøpe xboxen for 3000kr på ebay faktisk 6 laken for xbox+forza for 6 lapper: http://www.ebay.com/itm/Xbox-One-Day-One-Edition-Forza-Motorsport-5-Sealed-/291023420223?pt=UK_VideoGames_VideoGameConsoles_VideoGameConsoles&hash=item43c258fb3f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Bror min har redigert sammen en film av alle 2JZ Supra lydene på FM 2,3 og 4! Han har også laget all musikk selv Ta en titt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Fet video! Morsomt og høre utviklinga fra første gen. Lag flere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Hehe Han ble fornøyd selv, så jeg så han gliste da han leste kommentaren din Han filmer mye mye bilkjøring på sommeren og vinteren også. Hvis du går inn på Youtube brukeren has er det stort jeg som kjører dissa Bmw doningene rundt omkring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Da lagde han en til, siden du ville ha mer film! Hehe Han lager fortsatt all film og musikk selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 God påske gutter kan si det sånn at jeg og en kompis slapper av med Xbox one og med Forza Motorsport 5:) fy faen for noen lyder det er på bilene + kjempe bra grafikk kan få rally lyder i bilene og rally motor god påske beklager for dårlig mobil bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Det der ser meget heftig ut! Synd at det er samma felgene omtrent som på 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 Sant, men nå kan du lakke de skikkelig til og med orginal felgene kan lakke de i treverk, kobber, messing, karbon, osv helt syke lakk muligheter man har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Regner da med at man kan ha helt hvite felger da? Og er det forresten skikkelig røyk nå? Uten at jeg har sett noe særlig på Youtube. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Røyken er vel omtrent samme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå