Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Blir jo auction house det da.

Får jo bare 100cr for de av spillet.

Sleng på alt av deler (hvis de er gratis) og lag en kul design så kan du få endel , men mange av bilene får du så lite for at det er like greit å beholde de :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det Xbox og Forza 4 på meg idag :) Har nå sittet i seks timer og spilt, prøvd meg litt fram og paintet litt. Utrolig artig og helt klart verdt penga! Vet ikke om dama syntes det samme men :lol:

Men visste ikke at det var så lett og kjøpe hele ferdige painter til bilene, kjøpte en Warsteiner paint til M3en min idag, hadde aldri klart å lage alle de merkene selv tror jeg. Kostet jo bare Cr. som du opparbeider deg når du vinner løp, trodde kanskje det var ekte penger man måtte overføre for å få disse paintene jeg ;)

Litt dumt var det jo, for da gidder jo ikke jeg å sitte i timesvis og painte selv, det hadde jo vært litt moro det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble egentlig litt skuffet over Forza 4.

Ikke fordi det er dårlig på noen måte, men det virker så alt for velkjent, etter å ha lagt ned uforskammet mange timer i Forza 3.

Kunne godt tenkt meg litt større forandringer på f.eks trimmedelen (Les: ala Street Legal) og større utvalg på "styling" og felgfronten. Samt mulighet til å lage customfelger med justerbart innpress og mulighet til å velge dekk. Altså f.eks dekkstrekk eller muskelbil-look.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble egentlig litt skuffet over Forza 4.

Ikke fordi det er dårlig på noen måte, men det virker så alt for velkjent, etter å ha lagt ned uforskammet mange timer i Forza 3.

Kunne godt tenkt meg litt større forandringer på f.eks trimmedelen (Les: ala Street Legal) og større utvalg på "styling" og felgfronten. Samt mulighet til å lage customfelger med justerbart innpress og mulighet til å velge dekk. Altså f.eks dekkstrekk eller muskelbil-look.

Forsåvidt enig i masse her, har lagt utallige timer med Forza 3. Så var liksom litt mer forbered på mere ting. Vil si Forza 4 er meget lik 3ern, bare litt bedre grafikk og mer biler/motoren og litt felger.

Og som du sier, SLRR er helten av alle bilspill innen bygging. :moroklem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble egentlig litt skuffet over Forza 4.

Ikke fordi det er dårlig på noen måte, men det virker så alt for velkjent, etter å ha lagt ned uforskammet mange timer i Forza 3.

Kunne godt tenkt meg litt større forandringer på f.eks trimmedelen (Les: ala Street Legal) og større utvalg på "styling" og felgfronten. Samt mulighet til å lage customfelger med justerbart innpress og mulighet til å velge dekk. Altså f.eks dekkstrekk eller muskelbil-look.

Ditto!

Som mange andre her tydelighvis har, så har jeg hatt min timer med 3'ern og 4'ern ser jeg bare på som en forbedring grafikk messig..

Som du sier kunne dem lagt inn maaaange flere felger og litt mer avanserte instillinger på enkelte ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får ikke jeg bildene jeg har lagret på spillet fram? Er det på forzamotorsport.net dere går og henter bildene deres? På "my Forza" hadde jeg et bilde av en E30 M3 som jeg la ut i bilde-tråden, men nå finnes den ikke lengre, ikke de andre bildene jeg har lagret heller. Står bare jeg ikke har noen galleries å dele. Har lagt de inn på storefront også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører med MC2 rattet.

M5en er på spillet jo. Du må bare slå inn den koden din, og laste den ned

Hvor får man kjøpt dette? Er det verdt prisen? :D

Spiller dere for og spille eller for og leke chip foose?

:lol: :lol:

Kjøp fanatec sitt ratt (boble/csr/elite) og pedaller (3-4 å velge mellom) og sekstrinns kasse/Sequential. Morro som f. Ga overkant av 4 for alt. Ink frakt, men uten moms :S (snakker om 23 kilo brutto med racing utstyr) Da tok jeg med tuning kitt for pedaller og table klamp. Sykt mye muligheter og gir HELT rått kjøreopplevelse.

Tok meg på fersken å stikke tunga så vidt ut av munnen under DYP kons på slutten av femte giret på den "andre" siden av ringen hehe Da kreves det å følge med i svinga!

Og drifting har blitt helt rått med clutch og brutale overganger fra 2-3 3-4. HELT rått. Løp og kjøp.

Bestilte på en mandag rett før jul. Hadde ingen håp. Kom på torsdag samma uka gitt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører med MC2 rattet.

M5en er på spillet jo. Du må bare slå inn den koden din, og laste den ned

Hvor får man kjøpt dette? Er det verdt prisen? :D

Spiller dere for og spille eller for og leke chip foose?

:lol: :lol:

Kjøp fanatec sitt ratt (boble/csr/elite) og pedaller (3-4 å velge mellom) og sekstrinns kasse/Sequential. Morro som f. Ga overkant av 4 for alt. Ink frakt, men uten moms :S (snakker om 23 kilo brutto med racing utstyr) Da tok jeg med tuning kitt for pedaller og table klamp. Sykt mye muligheter og gir HELT rått kjøreopplevelse.

Tok meg på fersken å stikke tunga så vidt ut av munnen under DYP kons på slutten av femte giret på den "andre" siden av ringen hehe Da kreves det å følge med i svinga!

Og drifting har blitt helt rått med clutch og brutale overganger fra 2-3 3-4. HELT rått. Løp og kjøp.

Bestilte på en mandag rett før jul. Hadde ingen håp. Kom på torsdag samma uka gitt!!!!

Har sikkla på det der ja, men er i overkant litt dyrt syns jeg... #-o

Forza rattet du har da? Har sett litt på porsche rattet ser du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har forza ratt. Eliten er latterlig dyr. Sett også på bobla sin, men hm... Den er jo overkant av et år gammal. Og de har gjort noen forbedringer. Jeg tenkte hvordan det blir å "spinne" kontraer med den siden den er ikke rundt, men har blitt vant til den. Drifter på 900 grader. Eller, lærer med å drifte på nytt. Det er bedre sagt.

Altså, grubla no jævlig på det med prisen selv, men så fikk jeg det av dama til jul. hehe Etter å ha fått det, hadde helt klart kjøpt det uansett. 4 er mye spenn, men jeg kjøpte med de feiteste pedallene. Og som du har sikker sett, det er sykt mye muligheter!!! Løp og kjøp! Jeg lover deg, det er verdt penga om du er like glad i bil osv :) Den passer jo til pc og ps3 å :) Kjøp kjøp kjøp!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...