Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
nå har jeg ikke sett over noe 528 filer, men generelt kan jeg si at fartsperre på vanlige modeller IKKE ligger på 250. Er ikke uvanlig med fartsperre på 230 kmt. Sperra tar dog "eksakt" signal, uten å legge på som speedometeret gjør (dette er lovpålagt at det skal gjøre)

Så du mener det kan kan være sperre på den?

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

neh, jeg mener at bilen nok ikke går så mye fortere.. akkurat hvorfor kassa girer som den gjør skal jeg dog ikke legge meg borti.

Dersom det allikevel skal trimmes så sørg for at den som mapper finner eventuelle begrensere, da vil han kunne svare på det.

Skrevet
har vel noe med posisjonen til gasspedalen å gjøre også de at den ikke girer opp

Jeg har prøvd alt mulig. den girer til femte men i litt lavere turtall, ofte når du skal prøve høy fart så må du bruke kick down ellers tar det laaaaang tid(og hvor finner man så lang vei)

Skrevet
har vel noe med posisjonen til gasspedalen å gjøre også de at den ikke girer opp

Jeg har prøvd alt mulig. den girer til femte men i litt lavere turtall, ofte når du skal prøve høy fart så må du bruke kick down ellers tar det laaaaang tid(og hvor finner man så lang vei)

Nå er vel ikke bilen laget for å nå toppfart på 500m.. Og det er ikke noe toppfartsbil, så da tar det tid.. Du stresser veldig med noe som er TOTALT uvesentlig, og unyttig.. Jeg bruker aldri kickdown. Så prøv uten. Lang vei er ikke noe problem, motorveien? Eneste er vel at noen kanskje melder fra til politi om råkjøringa di. Som sikkert er like greit..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...