awt Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Ja, men vet ikke om den for inn til byggefeltet eller videre oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 jeg og leif harald har vært både på brekke og videre oppover idag. så desverre ingen e30, corsa eller henger. står vell inni en låve eller garasje .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Jøss, det var alright gjort. Jeg tenkte å ta turen i morgen, men det er vel ingen grunn til at jeg skal være heldigere enn dere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Du har btw en 2 dørs sedan, ingen coupe.. Men håper bilen blir funnet i god behold, lykke til! Har hatt en 2 dørs!! Haha, gir meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Gidder ikke diskutere det mer i denne tråden. Du kan ikke bare gi deg, og innse at du har tatt feil? Jeeez.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Gidder ikke diskutere det mer i denne tråden. Du kan ikke bare gi deg, og innse at du har tatt feil? Jeeez.. Hva betyr det for deg, sånn egentlig? Det er da vanlig å kalle en 2dørs for coupe og 4dørs for sedan, er det ikke? Hvis ja; hvorfor gidde.. Hvis nei; hvorfor gidde.. Poenget med tråden er vel uansett at bilen er stjålet og eiern vil ha den tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Ikke noe mer som har skjedd her eller? Trist at folk gjør slike ting. Håper du finner bilen igjen og trøkker inn trynet på fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2011 En ting eg iallefall sikkert. Det er mange plasser å gjemme en bil på Brekke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Ja, det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk8 Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 ingen lykke ennå ? håper du finner den igjen, utroligt at folk gidder!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Ingenting. Jeg har vært å saumfart Brekke. I tillegg har jeg vært en tur på Åkra for å kikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Sjekk garasjen til Leif, han e på leit etter 2dørs hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Sjekk garasjen til Leif, han e på leit etter 2dørs hahahaha Meg Leif? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Bilen funnet takket være en bruker av forumet. Den har fått litt juling, men mesteparten på paneler som måtte byttes uansett. En rute er også knust. Bilen ble funnet omtrent samme plass som den ble observert tideligere. Sitter å venter på politiet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Vet du hvem synderne er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå