awt Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Antar det er det treningssenteret som ligger rett nedenfor hovedveien det er snakk om? Samme uke som jeg lå bak denne så jeg det sto to politibiler rett utenfor der, så spørs om de folkene er de mest ærlige på planeten. Dette hadde nok ikke noe med den stjålne bilen å gjøre, da jeg tror politiet var der dagen før den forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 stemmer det! bilen stod på baksiden der jeg så også en gjeng fra politiet der for en stund siden. så ikke ut som de skulle på kaffebesøk ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Blitt 1000kr rikere nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Edit: fyllepray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Bingo, som ringte og gav beskjed blir 1000kr rikere når jeg kommer på jobb i morgen. Rett skal være rett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå