Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg donerte nå jeg å. Mener jeg har gjort det før, men husker ikke. Uansett så er dette forumet å foretrekke på mange måter over bmwccn.no sitt forum, synes nå jeg.

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er ikke akkurat rik for tiden... Men donerer 200 kr. nå og 200 kr. igjen neste fredag.

Takk for alt.

Edit: 200 kr. OK, var lett å gjennomføre og tok bare ett minutt (standard inntasting av kortdetaljer slik som på nettbutikker). Takker trådstarter for denne tråden!

Skrevet

Da har jeg donert også! :)

PS:

Håper det kan bli gjort noe med sikkerheten rundt registrering, så vi slipper alt søppelet fra Kina :)

Skrevet

Tja litt kan ikke skade, har brukt forumet lite site året, men før det var det til stor nytte å har lært mye mye av det jeg kan fra her. alt fra små fakta til store skru jobber. støtter og årlig avgift på 100 lapp eller noe får å få vekk lite vas,å endel svindlere vil forsvinne. viss de enda holder på :) setter over litt penger for jeg har kjøpt meg ny prosjekt bil å kommer muligens til å lage tråd

HEj

Skrevet

Blir donert noen lapper ved mnd skifte, siden jeg går i minus denne mnd :(

Men Gunnar fortjener hver en krone! Uten bimmers hadde jeg nok gått rundt som et stort spørsmåltegn...

Skrevet
Hadde det ikke vært lurt av GUNNAR, og komme innpå litt nå?

Gunnar har nok gått lei for lengesiden, prioriterer andre ting. forumet er jo til salgs også,

så er viktig å donere litt, så ikke forumet blir tatt ned fra lufta.

Selv om det ikke er de helt store summene det koster å drifte forumet, ser jeg ingenting grunn til at gunnar skal ta hele den regningen,

Og ikke minst arbeidstimene, hadde nok ikke vært dumt med en hjelpe Admin i nærområdet av serveren.

Skrevet
Hvorfor det? Tipper han har nok å gjøre, siden han ikke er innom så ofte for tiden..

Dette var overhodet IKKE negativt ment. Men om det skal doneres penger, så tenker jeg det hadde vært greit og vite litt om hva som skjer.

Har gunnar gått lei, og har alt for mye og gjøre, så hadde jo det vært greit og vite. Da hjelper det vel heller ikke og donere penger? Men nå vet ikke jeg hvordan dette forumet driftes.

Ellers så er dette et kjempefint tiltak, og jeg håper virkelig at noen har ork og tid til og gjøre noe med dette.

Jeg gjentar en gang til, dette er IKKE kritikk til GUNNAR.

Jeg bruker forumet mye, og det er et stort savn at man ikke kan se bilder.

Skrevet

Neida, skjønte det. Om vi donerer penger, kan han f.eks få noen til å gjøre den jobben han kanskje skulle ha gjort, og kan betale en mann for det. :) Evt om utstyr som behøves trenger oppdatering.

Jeg vet heller ikke hvordan det driftes, da jeg har null peiling på sånt, men regner med det koster litt penger, og ikke minst tid.

Skrevet

En serverkrasj koster vel litt penger ja.

Jeg har et sett med alpina classic felger, som jeg ikke har bruk for, mener det er 8 og 9 x 17. 5x120. Disse er brukt på e28 med spacere, er e46 innpress. Det sitter også på sonar dekk, som nesten ikke er brukt.

Den som donerer 5000,- får felgene. (må da hentes)

Det blir mitt bidrag

PS!

Steffen, det er ikke dine selvfølgelig :)

Skrevet

Jeg har et sett med alpina classic felger, som jeg ikke har bruk for, mener det er 8 og 9 x 17. 5x120. Disse er brukt på e28 med spacere, er e46 innpress. Det sitter også på sonar dekk, som nesten ikke er brukt.

Det blir mitt bidrag

:headbang::headbang:

Skrevet

Det blir mitt bidrag

:headbang::headbang:

:applause::applause::applause:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...