Random Hero Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Får lønn på onsdag så da kommer det noen hundrelapper fra meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Jeg synes at alle kan Donere litt!! Jeg er sikker på at det forumet her har hjulpet folk Og maaaange folk har spart mange penger Jeg skal donere selv nå snart så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Konge til-tak glem redd barna i afganistan akkurat no.. Redd bimmers hiver inn noen lapper eg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 ble stengt hele innlegget mitt anngående hvor bildene ble av.. Men fikk no vite det, så monitos er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Da har jeg donert noen kronasjer til vårt kjære bimmersland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Hiver meg på med en donasjon, men denne burde jammen ligget under teknisk, der de aller aller fleste innleggene blir lagt. fikk ikke med meg dette før akkurat no, bruker stort sett å lese innleggene under teknisk. Lykke til Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Done Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Ser ut som dette ble en driftig tråd:) Og nå har Gunnar fått opp bildeserveren også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Nytt år og mere kr burde doneres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Eneste som mangler da er bedre sikkerhet så ikke alle disse forbanna spammerene registrerer seg og spør flere ganger om "kan min søster bære denne bh" og "kan jeg virkelig spørre min søster om noe slikt" osv osv google translste. Det burde vel vært på sin plass nå tenker jeg. Har vært myye slik dritt i det siste! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokka Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Overført noen peng. Har ikke vært så aktiv, men lest mye og fått svar på masse, bra forum:) Lager vel kanskje en tråd om min bil en vakker dag:P Burde vel kanskje være sticky i alle underforum sånn at så mange som mulig får med seg tråden? Ikke vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 200 riksdaler overført.... ikke så mye men må spe det ut litt.. det er jo ofte sånn at har man hatt BMW så varer det forholdet livet ut...<3 SÅ LENGE LEVE DETTE FORUMET... Fortsatt god helg bimmere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 hehe nå så jeg at tråden ble startet okt 2011.. er mest inne i teknisk.. men får kanskje fart på den igjen da.. få spredd denne utover de mest aktive forumene da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Denne tråden burde favoriseres og ligge øverst på forumkategoriene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Overfører penger når jeg for lønning nå snart, dette forumet er et veldig bra hjelpemiddel for alle som har bimmer, er her hver eneste dag, klarer meg rett og slett ikke uten dette forumet, dagen blir ikke helt den samme uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå