Gå til innhold

318iT E91 Handlevogna (kommer plutselig for salg... solgt!)

StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Blir veldig bra med todelt farge på dørtrekkene! Har litt lyst å oppgradere høyttalerene til Focal jeg også, men tror det er en del mer arbeid enn det jeg får igjen for det. Har HiFi Proff-pakken originalt.

Jeg skal ta chipstrikset når jeg er ferdig. Fyller pakkechips oppi og måler med en bøtte og slikt. har du volumet på din?

16 liter skal kassen være etter mine innvendige mål.

Var egentlig planen med PMX-F640 her også med en 8" helt til jeg så at FrodeD her inne hadde klemt nedi en 10er. Da ballet det på seg... #-o

Faktisk så hadde jeg montert en 12" nedi der. Har hatt den liggende så lenge at jeg ikke tenkte på størrelsen. #-o Endte med at jeg sprengte den pga for lite volum og har nå byttet den ut med en 10" DLS sub laget for 18l. Lyden ble betraktelig bedre med den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult når du blander fargene sånn:)

Ja tror nok det hjelper på litt på det kjedelige grå. Ser nå i alle fall lovende ut med panelene som ligger her på jobb og venter på at arbeidsdagen min skal bli ferdig sånn at de kan finne plassen sin i bilen igjen.

Akkurat bestilt sparkepanelene, alle teppelistene og nedre del av B-stolpene i sort også nå. Tror det blir mer helhet enn med lyse grått. Mer praktisk er det også.

Venter også på airbag til rattet som som jeg etter litt om og men fikk tak i på Ebay. Håper det kommer i løpet av uka. Er vel det jeg gleder meg mest til å få i bilen. Er helt tragisk det originale rattet...

Blir veldig bra med todelt farge på dørtrekkene! Har litt lyst å oppgradere høyttalerene til Focal jeg også, men tror det er en del mer arbeid enn det jeg får igjen for det. Har HiFi Proff-pakken originalt.
Jeg skal ta chipstrikset når jeg er ferdig. Fyller pakkechips oppi og måler med en bøtte og slikt. har du volumet på din?

16 liter skal kassen være etter mine innvendige mål.

Var egentlig planen med PMX-F640 her også med en 8" helt til jeg så at FrodeD her inne hadde klemt nedi en 10er. Da ballet det på seg... #-o

Faktisk så hadde jeg montert en 12" nedi der. Har hatt den liggende så lenge at jeg ikke tenkte på størrelsen. #-o Endte med at jeg sprengte den pga for lite volum og har nå byttet den ut med en 10" DLS sub laget for 18l. Lyden ble betraktelig bedre med den. :)

Da har nå du i alle fall litt bedre lyd enn med de råtne originale i det standard oppsettet. Akkurat nå har jeg kun lyd i subbene og en bakhøyttaler siden kun ett panel er i bilen. Nå får jeg høre skikkelig hvor elendige de elementene i gulvet spiller. Det er i alle fall ikke delefilter på dem....

Ja jeg så du hadde skrevet at Pioneeren var 12". Ikke rart den røyk med 16 liter :lol: Tror nok DLSen trives bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dørpanelene ferdige og i bilen sammen med Focalene. Snakk om lydløft bare på stakkars spilleren. Kan ikke spille noe høyt men snakk om klar og deilig lyd i forhold!

Så noen bilder etter dagens økt:

0171024x685.jpg

0241024x685.jpg

0201024x685.jpg

0281024x685.jpg

DSC_4591.jpg

0021024x685.jpg

0041024x685.jpg

0011024x685.jpg

0061024x685.jpg

Så var det ferdig

0071024x685.jpg

0081024x685.jpg

0351024x685.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke det nei. Og gidder heller ikke ut med enda mer gryn enn det jeg har gjort til nå. savner det men er ikke på død og liv.

Dette er etter hva jeg har forstått hva som trengs for å få multiratt:

Altså rattstammen med hendlene, knappene pluss nytt deksel på rattet. Så må den inn å programmeres. Koster mer enn det smaker...

214.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si de så bra ut de Two-tone :)

Har du Navi forresten ? :)

Nei kun standard oppsett men med Professional spiller.

Hehe, har du planer om sub da? Brukte du orginale kablene ?:)

Takker for svar! Bra utrulig bra med dørtrekkene og misunner ratte ditt :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da var felgrenovering nr 2 unnagjort ( nesten)

DSC_4662.jpg

DSC_4660.jpg

DSC_4658.jpg

Biltema spraybokser her også. Sølv og sort felglakk. La også på et par lag med klarlakk.

Så var det på med piggdekk jeg kjøpte brukt.

Så 8x17 ET20 med 225/45-17 Nokian Hakka 5 funker fint fremme. Bak er samme dim med 8mm spacere i tillegg. Kunne godt hatt enda tykkere spacere der da...

DSC_4665.jpg

DSC_4678.jpg

DSC_4671.jpg

DSC_4667.jpg

DSC_4673.jpg

DSC_4674.jpg

Mye bedre enn stålfelger dette :lol:

Stjernene har jeg ikke fått tilbake fra glassblåsing enda. Så de vet jeg ikke når jeg får på. De blir en litt annen farge enn felgene.

Kan jo også ta med hvordan de så ut før jeg begynte:

007-1.jpg

016.jpg

017.jpg

021.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...