ESveen Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 TheEspenK: Fint at det er flere som har samme interesse: Tispa vår som vokter sommerbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 En gravhund er ikke bare-bare Stae jævler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Tispa vår som vokter sommerbilen Da lar jeg BMW'en din stå i fred Samme blide smilet på din som jeg ser her hjemme! Har han selv, min første hund og det er mer enn velykket. Jaja jeg jobber hjemmefra så da blir det jo litt spesielt. I mangel av MB 190-kommentarer legger jeg ut et til av hunden til ESveen Hunden har egen sofa med eget "vaktvindu" på kontoret og der ser han hele gårdsplassen. En gravhund er ikke bare-bare Tro det eller ei erebus men valget sto faktisk mellom Dachs og Rottweiler. Inteligente begge to og min mor hadde Dachs når hunden min kom på plass og de ble gode venner. Dachsen som sjef selvølgelig!!! Tenk på at Dachsen er eneste hunden som angriper over sin egen størelse. Rottweileren kan du fint sammenligne med en full norsk bygdeværing Er det blitt noe innkjøp av 190 erebus? Føler med deg i tanken på råningen, mange litt spesielle modeller kjøres i filler av drittunger fordi de ikke tenker over at det er "sjeldent". Før jeg får ungdommen på nakken: Med Drittunger mener jeg uvitende om bil uansett alder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Det har blitt kjøp ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Det har blitt kjøp ja Grattis med "nybil". Så pen ut den, jeg liker å modellen med "plasten" langs siden, gjør mye med den lille bilen. Vanskelig å se emblemene men tipper det ble 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Nå har ikke jeg lest igjennom hele tråden, men blir ikke disse kalt Cosworth i England? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Plasten på sidene var en detalje bilens italienske designansvarlige, Bruno Sacco, tilførte på W211 og W124 fom. faceliftene i 1988/89. Sideplatene ble imidlertid først implementert på W126, men kan antydes som en designgimmick (fargekontrast) allerede på C111 anno 1969. På tysk kalles sideplatene derfor for "Sacco-Bretter"... bmwkizn: Det er ikke riktig, men Cosworth bygget til å begynne med topplokket på 16-ventiler varianten av motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Plasten på sidene var en detalje bilens italienske designansvarlige, Bruno Sacco, tilførte på W211 og W124 fom. faceliftene i 1988/89. Sideplatene ble imidlertid først implementert på W126, men kan antydes som en designgimmick (fargekontrast) allerede på C111 anno 1969. På tysk kalles sideplatene derfor for "Sacco-Bretter"... Imponerende kunnskaper her Fredrik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ess Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Det har blitt kjøp ja Flott bil! W201 må ha facelift med plastplater. Jeg har noen tusen kilometer bak rattet i en 190E 2,6 liter, og kan skrive under på at det er herlige biler. Den er noe tørst på småkjøring, men lyden kompenserer for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Noen av dere som trenger BBS RS til desse Mercedesene deres eller? Jeg har et sett til 20.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Det har blitt kjøp ja Grattis med "nybil". Så pen ut den, jeg liker å modellen med "plasten" langs siden, gjør mye med den lille bilen. Vanskelig å se emblemene men tipper det ble 2.0E Beklager å måtte skuffe deg, men det ble en 2.3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 En velholdt bil skuffer aldri erebus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå