Gå til innhold

Kortid kjem bildeserveren opp å går igjenn ????

Share

Anbefalte innlegg

Blir vel enklere med donasjonsgruppa...

Kanskje, men jeg tror at hovedutfordringen er mangel på tid og interesse.

står INTERESSE der... =æææ orker ikke bimmers... :)

Det handler om prioriteringer... ikke om at han ikke orker i betydningen av gidder ikke. Slik jeg forstår Gunnar skulle han gjerne ha drevet forumet videre, men jobb og familie tar ganske enkelt for mye tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uansett så var poenget mitt med den tråden her å få eit svar på ka en kan forvente framover !

Altså om bildene i det heiletatt kjem tilbake osv..

Mulig en kan få til en ordning der gamle bilder blir på serveren, og nye kjem fra photobucket bildr osv ?

bare å begynner å bruke photobucket etc også se bort ifra bildeopplastingen her, så er problemet løst. Jeg bruker aldri forumene sine egne opplastingsmuligheter... Da slipper du å tenke på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så var poenget mitt med den tråden her å få eit svar på ka en kan forvente framover !

Altså om bildene i det heiletatt kjem tilbake osv..

Mulig en kan få til en ordning der gamle bilder blir på serveren, og nye kjem fra photobucket bildr osv ?

Som de forskjellige svarene antyder... vi vet ikke. Bruk heller Photobucket og tilsvarende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi karer. Har skrevet i en annen tråd og, men jeg ble faktisk først oppmerksom på at bildeserveren var nede i GÅR, altså leeeenge etter den gikk ned. Det kan gå litt tid mellom at jeg er innom her for tiden, men jeg har vært innom i perioden den har vært nede og, uten å oppdage det. Har hatt varslingstjeneste på alle tjenester/servere, men oppgraderte telefonen til iOS5 for noen uker siden, og har ikke installert softwaren for varsling enda. :(

Det er en stund siden bilinteressen var på topp, selv på østlandet hadde vi ikke garasje, så det er begrensa hvor kjekt det er å holde på med bil ute på sølete grus, og med to små unger går den lille tiden utenom jobb fort, eller er iallfall umulig å bruke på bil. Her borte har vi bodd i leid leilighet i 2. etasje, med trange utendørs parkeringsplasser, lite engasjerende med andre ord, og veldig vanskelig å være ute å gjøre noe med bilen samtidig som en skal passe unger. Men - forrige uke kjøpte vi oss hus igjen! Stor dobbelgarasje på 49m2, så nå er det muligheter igjen. Nå kan pappa'n drive med bilting mens guttene surrer rundt ute, og det blir kjekt! Og det gjør nok også noe med interessen igjen. :)

Selvfølgelig blir det også travelt med innflytting og litt oppussing, men vi satser på at det går greit. Overtar 2. desember, og det blir good!

Bildeserveren er ikke så langt borte fra meg, bare en halvtime, og ikke noe dyr hardware, så det har kun stått på at jeg ikke har visst om det. Kjørte bort i kveld og prøvde å fikse på det, men det gikk dessverre ikke i boks. Er ikke så langt unna, men spørs om vi har noe oppe før i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...