mbruer Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Aroid skrev: Sett på tenning. gi full gass i 12sek. slipp gassen. slå av tenning. slå på tenning og start motoren gjorde dette istad, er på vei nordover på E6. Ble forskjell gitt. Holder lock up myye lengre... Snittforbruket raser... Den låser under 60km ved vanlig pådrag
Alpejohn Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 mbruer skrev: Aroid skrev: Sett på tenning. gi full gass i 12sek. slipp gassen. slå av tenning. slå på tenning og start motoren gjorde dette istad, er på vei nordover på E6. Ble forskjell gitt. Holder lock up myye lengre... Snittforbruket raser... Den låser før 80km ved vanlig pådrag Jeg og gjorde det i går, kan ikke si jeg merka så veeldig mye har for det meste hatt småkjøring da. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
mbruer Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Alpejohn skrev: mbruer skrev: Aroid skrev: Sett på tenning. gi full gass i 12sek. slipp gassen. slå av tenning. slå på tenning og start motoren gjorde dette istad, er på vei nordover på E6. Ble forskjell gitt. Holder lock up myye lengre... Snittforbruket raser... Den låser før 80km ved vanlig pådrag Jeg og gjorde det i går, kan ikke si jeg merka så veeldig mye har for det meste hatt småkjøring da. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Akkurat stoppet nå, kjørt 30mil etter jeg resatte minne. Den låser mye oftere og helt fra før 60km ut av kryss g sånn ved vanlig pådrag.. Ved forbikjøringer har jeg alltid syns denne 525n har vært litt slapp, men hadde en forbikjøring istad hvor jeg lå litt under 80, tråkka rett i bånn pg vosj så var jeg forbi og hadde 120... Til og med kjerringa som bruker denne hver dag lurte på om det var gjort noe, for den virka så sprek:p 0.67 i snitt brukte jeg nå...
TRF Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 interessant tråd. vil bare poengtere et par ting (da spes til viking) m57 (eller 2,9 som du kaller den) er IKKE produsert i italia, men på bmws motorfabrikk i Steyr (som de fleste diesler). Den "suger" heller ikke i forhold til m57tu / m57n som du kaller 3 liter, motorene er nesten identiske med noen få unntak; komp, motsatt rotasjon på eksoskam, turbo, cp3 vs cp1 system. alt dette er ting som er å regne som "facelift", de bygger på samme motor. grunnen til at en m57 ofte føles treig er 1; defekt maf, 2; gir trøbbel. Kjøreopplevelsen vil derfor variere mye. For ikke å snakke om alle de trimmede eksemplarene som finnes uten at eier vet at den er trimmet.
mbruer Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 mbruer skrev: Alpejohn skrev: mbruer skrev: Aroid skrev: Sett på tenning. gi full gass i 12sek. slipp gassen. slå av tenning. slå på tenning og start motoren gjorde dette istad, er på vei nordover på E6. Ble forskjell gitt. Holder lock up myye lengre... Snittforbruket raser... Den låser før 80km ved vanlig pådrag Jeg og gjorde det i går, kan ikke si jeg merka så veeldig mye har for det meste hatt småkjøring da. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Kjørte fra gårdsplassen på Hytta nå og hjem til røyken på 0.48 med 76km/t i snittfart med noen forbikjøringer 3x 10min stopp med motoren igang... Det hadde jeg ikke trodd.. Så hvis en ser på snittet opp og ned fra hyttA, 0.67 opp og 0.48 hjem... Så er ikke det akkurat dårlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå