Alec Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Takk, takk, E39 M5 er så nydelig i den fargen, syns jeg. Er 19", vet ikke hvilken produsent, men er BBS LM replika. (BBS senterkopper lurer alle da ) Gromme felger på din og da, er få mellom E39 M5 eiere her, så hyggelig å se det er flere... Another bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 nam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Rålekker, gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet November 13, 2012 Forfatter Share Skrevet November 13, 2012 Rålekker, gratulerer så mye! takk takk! , Men helvete ta vinteren, akkurat nå er jeg hypp på evo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Rålekker, gratulerer så mye! takk takk! , Men helvete ta vinteren, akkurat nå er jeg hypp på evo Hehe, bare hyggelig, ser den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Tøff bil vurderte faktisk å lakkere min den fargen, syns den er sykt fin! men alle bilene jeg har hatt har vært blå og røde så m5'en min ble sølv felgene var tøffe også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Arti at denne er helt lik min, bare at jeg ikke har chrome rundt vinduene men sort høyglans lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 MathiasW: Denne blåfargen er meget populær, mest fordi mange synes blå M5 er den lekreste. Men smaken er som baken, og sølv passer E39 M5 også meget godt. I tillegg en heller sjelden farge på en E39 M5. (Den M5'n de testet i Top Gear i 1999, var sølv forresten , ) ( )PenguiN: Japp, er vel helt like, farge kode 276 ? Har du og blå/sort interiør? MEN, den jeg har er en individual Le Mans utgave, det tror jeg er rimelig sjeldent (?!), (alt dekket i lær og alcantara, eneste plast i interiøret mitt er bryterne) Også har du shadow-line, det har ikke jeg, ergo har jeg kromlister. Legger ved ett bilde av ett svindyrt Air Intake system fra AFE Gir nok ikke så mye mer effekt, men satan for en LYD! V8'eren gikk fra å brøle som en brunbjørn til gjenoppstå som Grizzly! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Til Salgs!! 329 000.- Tlf 996 44 156 (Ligger på finn.no også) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet April 9, 2014 Forfatter Share Skrevet April 9, 2014 Fortsatt til salgs, 270 000.- Vurderer alle bud over 250 000.- er nødt til å selge,,, Nettopp EU godkjent, 0 feil, meget pen bil, må sees! Se finn kode: 46834086 for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå