Fredrik Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Jeg tror faktisk at du er forelska i hatreim...eller så er hun eksen din...sist jeg rakket ned på henne så gikk du også i forsvars posisjon.... Det er fordi jeg ikke liker at man uten videre henger ut forsvarsløse folk her inne. Dine spydigheter mot Hattrem viser en total mangel på folkeskikk og slikt liker vi ikke her inne. Som du også kan lese i mitt innlegg i denne tråden har jeg heller ikke sansen for Hattrem som biljournalist. Hattrem som person kjenner jeg ikke. Det er viktig å gå etter ballen og ikke spillerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 hattreim er ballen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 hattreim er ballen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 hattreim er ballen.... Nei... like lite som du, jeg eller noen andre er ballen i diskusjonene. Hattrem har heller ikke muligheten til å forsvare seg selv her inne (iallefall så lenge hun ikke vet at du skriver spydigheter om henne). I tillegg forsøker du å være morsom på hennes vegne... noe vi også har sett med andre personer her inne inkl. undertegnede. Ikke bare mangler du folkeskikk og debatteknikk, men du er også ynkelig. Jeg respekterer StigJ´s argumentasjon. Den er i det minste saklig. Jeg kan være uenig med ham på saklig grunnlag fordi han har et poeng. Du har intet poeng med din kritikk av Hattrem som person. At du evt. ikke liker henne bør du være voksen nok til å holde for deg selv. At hun ikke er en god biljournalist er vi imidlertid enige om. La det være på det nivået. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Hva jeg føler om en person er selvfølgelig mitt valg. Dog velger jeg å uttrykke min misnøye mot henne som person offentlig på ett internett forum. Om hun ikke har muligheten til å forsvare seg her så er det vel hennes problem? Kanskj du skal tipse henne om denne siden? Si meg...hvordan kunne Gadaffi forsvare seg mot DINE innlegg her på bimmers? Kanskje man skal slutte å snakke her om "offentlige" personer siden de ikke kan forsvare seg? Nei nå får du virkelig rulle inn snoppen og dra opp stroppen, for makan til bedreviter av en ut-vandrer har jeg sjeldent sett maken til. Jeg er fullstendig klar over at jeg VELDIG ofte setter ting på spissen, og er veldig flink til å provosere.. Men kom faen ikke her og si at du alltid er saklig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 greit nok at vi alle kan le litt av hattreim. Av og til kommer hun med mye rare ting, men det denne tråden egentlig handlet om var hvordan folk som jobber på en bilmesse kan stå å vaske denne bilen med svamp. Har folk virkelig så lite peil på bilvask at de i 2011 står med svamp og vaskere bilene? Hadde jeg vært eier av denne bilen hadde jeg NØYE fulgt med på hvordan den eventuelt ble behandlet på forskjellige utstillinger osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Er vel en forhandler som har denne så vidt jeg har skjønt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Hva jeg føler om en person er selvfølgelig mitt valg. Dog velger jeg å uttrykke min misnøye mot henne som person offentlig på ett internett forum. Om hun ikke har muligheten til å forsvare seg her så er det vel hennes problem? Helt håpløst og vi kan bare konstatere at du mangler grunnleggende folkeskikk. Dette har jeg forøvrig nylig skrevet om Gadafi. Fyren var forferdelig, men i likhet med alle andre (inkl. Hattrem) hadde han krav på å bli behandlet på en skikkelig måte. Er det bare jeg som reagerer på at mediene nærmest gasser seg i den makabre lynsjingen og mishandlingen av Gadafi? Jeg er selvfølgelig glad for at Gadafi´s skrekkvelde er borte, men det lover sannelig ikke godt for fremtiden når vi ser hva slags folk som erstatter ham. Jeg er stygt redd for at nissen følger med på lasset. Måten Gadafi ble behandlet på i live, vilkårlig drept, senere grotesk likskjendet... og avsluttende levende og senere død brettet ut i all verdens media savner sidestykke i historien. Makan til glidebane i moralske og etiske normer har jeg aldri vært vitne til. Jeg er dypt skuffet på vegne av det siviliserte samfunnet vi en gang bekjente oss til. Media... og ansvarlige vestlige politikere burde skamme seg. Helvete heller... hva er det som skjer med oss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Men hvorfor skal DU kunne snakke om han når han ikke kan forsvare seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Men hvorfor skal DU kunne snakke om han når han ikke kan forsvare seg? Du er et fjols Waqas og du vet ikke når nok er nok. Vi stopper denne diskusjonen før den sklir enda mer ut. Takk til deg og takk til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Og du er en tosk! adjø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Back in business... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 En av dere burde vel snart ta en pause fra bimmers. Dere gjør jo ikke noe annet en å kjefte på hverandre, drar jo ikke akkuratt opp kvaliteten på innholdet her på bimmers. var nok litt gøy i starten å se dere knive, nå tror jeg de fleste er lei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Gud bedre.. Jess, dirty. Det er heller irriterende å se på diskusjonen, som ødelegger hver tråd de diskuterer i. Uansett, jeg syntes det føles som en kniv skjærer meg innvendig når de vasker den med hva som ligner billigsvamper. De kunne da hvertfall kosta på vaska LITT ekstra i utstyr osv.. Ja, en bil får riper osv etterhvert, men det hjelper ikke å vaske med svamp og la den få fullt av riper før den såvidt har fått kjørt på veiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Jess, dirty. Det er heller irriterende å se på diskusjonen, som ødelegger hver tråd de diskuterer i. Jeg synes ikke at det bør være så enkelt å fremstille hva som har påvirket denne tråden. Det er heller ikke Wicky som begynte avsporingen, men derimot StigJ mhp. kommentaren vedr. Hattrems jakke eller evt. undertegnede mhp. min kommentar om at dette ikke var relevant. Diskusjonen jeg har med StigJ er ryddig nok synes jeg. Vi er uenige og dette er til å diskutere på en fornuftig måte. Værre er det med Waqas andre kommentar i tråden der han barnslig kommenterer mine tidligere uttalelser i tråden. Han trekker bl.a frem en lignende tidligere diskusjon der Hattrem også var i fokus. Som et svar på dette gjentok jeg noen prinsippielle retningslinjer som gjelder for forumet vedr. bl.a uthenging av personer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå