Fredrik Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 ":18tsrl4a]Mine bilder her: http://www.flickr.com/photos/simonhh/se ... 4398/show/Legger nok ut noen av bildene rett i tråden her også etter hvert. Mange fine bilder... Igjen slår det meg hvor satans hurtig familiebilen Porsche Panamera Turbo S i virkeligheten er. Mercedes-Benz SL65 AMG klarer med sine 670 HK og 1000 Nm 0-100 Km/t på 3,8 sekunder og 0-200 Km/t på 11 sekunder. Porschen er like hurtig 0-100 Km/t, men bruker skarve 0,8 sekunder mer på vei til 200 Km/t. Porschen har en topphastighet på 306 Km/t... AMG´en 14 Km/t mer. Panameraen skal iht. Porsche ha hele 120 HK mindre enn AMG´en... I don´t think so... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Den gule Alfaen må være noe av det styggeste jeg har sett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Hehe, de alfaene er litt "boksete" Ideelt design for å være med i bilspill for maange år siden (Supercars på amiga 500). Vil tippe F40en kjører uten stickers til vanlig. Var en god del biler med Gatebil- og andre reklamestickers der, som jeg tviler på de kjører med til hverdags. Denne svenske E9en var nydelig: og denne 1'er golfen var også utrolig strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 F40en er det Terje Høili som har eid. Derfor AR skilt. Dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 ":11cgbo15]Mine bilder her: http://www.flickr.com/photos/simonhh/se ... 4398/show/Legger nok ut noen av bildene rett i tråden her også etter hvert. Mange fine bilder... Igjen slår det meg hvor satans hurtig familiebilen Porsche Panamera Turbo S i virkeligheten er. Mercedes-Benz SL65 AMG klarer med sine 670 HK og 1000 Nm 0-100 Km/t på 3,8 sekunder og 0-200 Km/t på 11 sekunder. Porschen er like hurtig 0-100 Km/t, men bruker skarve 0,8 sekunder mer på vei til 200 Km/t. Porschen har en topphastighet på 306 Km/t... AMG´en 14 Km/t mer. Panameraen skal iht. Porsche ha hele 120 HK mindre enn AMG´en... I don´t think so... Husk at 0,8sek i den klassen der er ENORM forskjell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Legger ut litt annet DIV av det som var å se på under Oslo Motorshow Spesielt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Steike mye flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå