Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

flere kamerater av meg har benyttet denne siden uten problemer. Bare pass på at det ikke er regionsperre på kortet ditt, ellers går ikke betalingen igjennom :)

Skrevet
flere kamerater av meg har benyttet denne siden uten problemer. Bare pass på at det ikke er regionsperre på kortet ditt, ellers går ikke betalingen igjennom :)

+1 og brukt endel selv:)

Skrevet

Både jeg og flere kamerater har handla kit der flere ganger, alle settene er av god kvalitet og har lang levetid er vår felles erfaring.

De ordner også billig og meget rask frakt hjem til døra di med DHL når du handler.

Anbefales !

Skrevet

har bestilt 4 kitt derfra til no og bestiller et til snart.

de brukte 4-5 dager fra du bestiller til du har pakken på døren.

installasjonen er enkel og grei og meget bra kvalitet.

og ikke minst de sender kittene med en verdi på 19,99 dollar ( så du slipper og betale mons) selv om de koster mere en 200 kr ;)

men vær obs på at det er 20 dollar pr kit så vis du skal ha flere en et kit så bestill en etter en.

anbefales :wink:

Skrevet

og ikke minst de sender kittene med en verdi på 19,99 dollar ( så du slipper og betale mons) selv om de koster mere en 200 kr ;)

men vær obs på at det er 20 dollar pr kit så vis du skal ha flere en et kit så bestill en etter en.

Jeg bestillte 3 kit å slapp moms :)

Skrevet

Bestilte fra dem på Ebay. Hadde kitet levert på døra på jobb under 48 timer etter at jeg bestilte. Sjekket sendingen og det går altså raskere å sende det fra et lager i Beijing (jepp, ekte Kinavarer) til flyplass, fly til Europa, omlasting til Gardermoen, rett opp hit til Bodø og rett ut med budbil, enn hva posten presterer å bruke av tid på en pakke rett over kommunegrensa.

Kvalitet er så ymse, men til prisen av gråstein kan man ikke forvente diamanter.

Skrevet

sikker på at pakken bare ikke "unslapp" kontroll

hva sto det på pakk sedelen som verdi ?

Skrevet
jeg måtte oprette konto på paypal for å bestille, men det gikk fint da:-)

Man må ikke, kan betale med Kredittkort gjennom Paypal uten å opprette konto.

Skrevet

sikker på at pakken bare ikke "unslapp" kontroll

hva sto det på pakk sedelen som verdi ?

Det kan jo hende, husker ikke hva som sto på pakken da det er en stund siden, men lurer på om det ikke var 10 eller 20$

Skrevet
Bestilte fra dem på Ebay. Hadde kitet levert på døra på jobb under 48 timer etter at jeg bestilte. Sjekket sendingen og det går altså raskere å sende det fra et lager i Beijing (jepp, ekte Kinavarer) til flyplass, fly til Europa, omlasting til Gardermoen, rett opp hit til Bodø og rett ut med budbil, enn hva posten presterer å bruke av tid på en pakke rett over kommunegrensa.

Kvalitet er så ymse, men til prisen av gråstein kan man ikke forvente diamanter.

Har samme erfaring, ble helt sjokkert jeg!

Anbefaler vvme ellers. Kjøpte opp til flere sett uten tull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...