bmwgrace Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Gjør'e aaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Har vært ute å knipset litt bilder igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Knalltøft som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Blitt veldig grom denna, merker savnet etter E46 facelift coupe når jeg ser dissa bildene! Fine bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Knalltøft som vanlig Takk for det Lasse Blitt veldig grom denna, merker savnet etter E46 facelift coupe når jeg ser dissa bildene! Fine bilder også Takk takk Du får kjøpe gamle bilen din tilbake da, den var knallfin Så den rundt her når du hadde solgt den, men veldig lenge siden jeg har sett den nå. Har blitt en del bilder det siste året, å føler det har kommet seg litt på den fronten nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 kule bildæær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 kule bildæær Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Knalltøft som vanlig Takk for det Lasse Blitt veldig grom denna, merker savnet etter E46 facelift coupe når jeg ser dissa bildene! Fine bilder også Takk takk Du får kjøpe gamle bilen din tilbake da, den var knallfin Så den rundt her når du hadde solgt den, men veldig lenge siden jeg har sett den nå. Har blitt en del bilder det siste året, å føler det har kommet seg litt på den fronten nå Ja, han bor i Gjelleråsen han som kjøpte den. Han har vel sikkert solgt den igjen, virka ikke som typen til å ha biler særlig lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Wow! Fantastiske bilder med en rå bil! Du skrev at du er student, hva studerer du Danielk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Utrolig fin E46 du har her! Hvordan synes du supersport understellet er? Vurderer dette selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Utrolig tøff vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Knalltøft som vanlig Takk for det Lasse Blitt veldig grom denna, merker savnet etter E46 facelift coupe når jeg ser dissa bildene! Fine bilder også Takk takk Du får kjøpe gamle bilen din tilbake da, den var knallfin Så den rundt her når du hadde solgt den, men veldig lenge siden jeg har sett den nå. Har blitt en del bilder det siste året, å føler det har kommet seg litt på den fronten nå Ja, han bor i Gjelleråsen han som kjøpte den. Han har vel sikkert solgt den igjen, virka ikke som typen til å ha biler særlig lenge Aha, da er det jo mulig at forklaringen ligger der. Wow! Fantastiske bilder med en rå bil! Du skrev at du er student, hva studerer du Danielk? Tusen takk! Tok min siste eksamen tidligere i sommer, så nå er det bare å prøve å finne seg en jobb. Studerte Interaksjonsdesign. Utrolig fin E46 du har her! Hvordan synes du supersport understellet er? Vurderer dette selv Takk, takk Er veldig fornøyd med supersport understellet. Har fjernet hjelpefjæra så er relativt stiv, men likevel ikke ubehagelig å kjøre med. Ble også tight og fin, bilen henger veldig bra på veien med det. Utrolig tøff vogn! Tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Helt perfekt bmw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Helt perfekt bmw! Hyggelig med slike kommentarer. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 You sir, are doing it right. Men, jeg tror denne bilen kunne kledd noen andre felger enn LM, for å virkelig skille seg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå