Gå til innhold

Min '04 E46 320Cd M-tech II


Danielk
 Share

Anbefalte innlegg

Knalltøft som vanlig :P

Takk for det Lasse :)

Blitt veldig grom denna, merker savnet etter E46 facelift coupe når jeg ser dissa bildene! Fine bilder også :)

Takk takk :)

Du får kjøpe gamle bilen din tilbake da, den var knallfin :D

Så den rundt her når du hadde solgt den, men veldig lenge siden jeg har sett den nå.

Har blitt en del bilder det siste året, å føler det har kommet seg litt på den fronten nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knalltøft som vanlig :P

Takk for det Lasse :)

Blitt veldig grom denna, merker savnet etter E46 facelift coupe når jeg ser dissa bildene! Fine bilder også :)

Takk takk :)

Du får kjøpe gamle bilen din tilbake da, den var knallfin :D

Så den rundt her når du hadde solgt den, men veldig lenge siden jeg har sett den nå.

Har blitt en del bilder det siste året, å føler det har kommet seg litt på den fronten nå :)

Ja, han bor i Gjelleråsen han som kjøpte den. Han har vel sikkert solgt den igjen, virka ikke som typen til å ha biler særlig lenge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knalltøft som vanlig :P

Takk for det Lasse :)

Blitt veldig grom denna, merker savnet etter E46 facelift coupe når jeg ser dissa bildene! Fine bilder også :)

Takk takk :)

Du får kjøpe gamle bilen din tilbake da, den var knallfin :D

Så den rundt her når du hadde solgt den, men veldig lenge siden jeg har sett den nå.

Har blitt en del bilder det siste året, å føler det har kommet seg litt på den fronten nå :)

Ja, han bor i Gjelleråsen han som kjøpte den. Han har vel sikkert solgt den igjen, virka ikke som typen til å ha biler særlig lenge :P

Aha, da er det jo mulig at forklaringen ligger der. :P

Wow! :D Fantastiske bilder med en rå bil! 8)

Du skrev at du er student, hva studerer du Danielk? :)

Tusen takk! :) Tok min siste eksamen tidligere i sommer, så nå er det bare å prøve å finne seg en jobb. Studerte Interaksjonsdesign.

Utrolig fin E46 du har her! Hvordan synes du supersport understellet er? Vurderer dette selv :)

Takk, takk :) Er veldig fornøyd med supersport understellet. Har fjernet hjelpefjæra så er relativt stiv, men likevel ikke ubehagelig å kjøre med. Ble også tight og fin, bilen henger veldig bra på veien med det.

Utrolig tøff vogn! :D

Tusen takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...