EspenBimmer Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Tror bilen din hadde kledd de fleste felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Yes, håper det med E30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Tror bilen din hadde kledd de fleste felger! Hehe, blir nok en stund til jeg finner ut om den kler nok et nytt felgsett Yes, håper det med E30.. Kult! Tenker å ta en dagstur for å titte litt. Virker som det blir et meget bra treff med mye folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Da har bilen/bildene mine med Klutch hjula kommet på hjemmesiden til Klutch Wheels, noe jeg synes er ganske så stas Fikk også beskjed av dem om at bilen min trolig er den første E46 med disse hjula på http://www.klutchwheels.com/gallery/bmw-e46-w-sl5- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Da har bilen/bildene mine med Klutch hjula kommet på hjemmesiden til Klutch Wheels, noe jeg synes er ganske så stas Fikk også beskjed av dem om at bilen min trolig er den første E46 med disse hjula på http://www.klutchwheels.com/gallery/bmw-e46-w-sl5- Grattis med galleribilder på Klutchwheels Er jo også morsomt å høre at det neppe finnes mange med samme hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Congrats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Da har bilen/bildene mine med Klutch hjula kommet på hjemmesiden til Klutch Wheels, noe jeg synes er ganske så stas Fikk også beskjed av dem om at bilen min trolig er den første E46 med disse hjula på http://www.klutchwheels.com/gallery/bmw-e46-w-sl5- Grattis med galleribilder på Klutchwheels Er jo også morsomt å høre at det neppe finnes mange med samme hjul Takk, Lasse. Absolutt, veldig morro å høre det ja Congrats Takk, André! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 De nye felgene ble meget bra på bilen Her er noen bilder jeg tok av den på SATB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Se der ja, takker! Sinnsykt fine bilder du tar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Rivde av solfilmen for noen uker siden, så er vel på tide å vise fram et par nye bilder da Syns selv det ble mye penere uten filmen på rutene! IMG_6842 by Danielk_, on Flickr IMG_6826 by Danielk_, on Flickr IMG_6825 by Danielk_, on Flickr IMG_6823 copy by Danielk_, on Flickr IMG_6813 copy by Danielk_, on Flickr IMG_6847 by Danielk_, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Ser vanvittig mye ryddigere ut uten solfilm! God choice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Ser vanvittig mye ryddigere ut uten solfilm! God choice Takker, angrer overhodet ikke på at den ble rivd av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Det ble bra det her Hvorfor tok du deg av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Ble snasent Daniel:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Lekkert, som alltid. Enig i avgjørelsen om solfimen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå