Robin L Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 hei. har ordnet med med lagrinsplass til 7ern i vinter. men problemet er at jeg må få bilen inn gjennom vareleveringen. det er snakk om en rampe på 40-50cm ca. har dere noen lure ideer om dette? det jeg tenkte på var å leie en biltransporthenger, og rygge den ved rampen , og legge avkjøringsrampene inn gjennom porten og rygge inn bilen. god ide? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Jeg syns ikke det høres ut som en dum idè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 får nesten prøve på det. bilen står iaffal trygt inni der da : P veldig nice lokale og sjø.. oppvarmet, stooor plass, alarm, brannalarm. får stå der gratis og : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Da gjør det jo ingenting at du må jobbe litt med å få den inn Egentlig bare positivt mtp tyveri Et helvete å få den ut også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Er det varelevering, kanskje de har en truck som er stor nok og som kan bare løfte den opp og inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Det har jeg alltid lurt på...blir ikke bilen ødelagt av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 er sånn vareleveringsrampe ja. skal stikke å måle litt på den, og sammeligne med en slik henger. kan jo evt legge under noen fjøler om hengeren blir litt lav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Om den er brei nok så kan det jo nesten bli som en løftebukk på verksted, men tryggest er nok en bilhenger med skikkelige ramper som ikke kan bevege seg noe sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Tror ikke bilen din vil stå trygt der nei.. James bond oppsøker jo bmw 7 serier som står ugunstig plassert slik at han må hoppe for å komme seg unna, så jeg ville nok valgt en annen lagringsplass ja.. Ideen din om å rygge hengeren inntil høres joo greit ut.. parker så langt unna at du får kjørebroene 20-30cm inn på rampa også legger du klosser under hengeren helt i bakkant, hvis ikke vil hengeren krenge ned i bakkant når du kjører ut på bruene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Kjørebruer og bilhenger er ingen dum ide! Om en slik henger ikke er høy nok, lag en lavere rampe du kan rygge hengeren på og sleng ut kjørebruene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 bergningsbil er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Enda bedre, da kan man justere flaket akkurat etter høyden på lasterampa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Enda bedre, da kan man justere flaket akkurat etter høyden på lasterampa! jess, har gjort mye sånne type arbeid når jeg jobba med bergningsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Ring naf. be dei få den opp på bilfrakteren å sett den av der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå