spruddel Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Ja Delt i to! Har resten, så kan lime og gaffa-tape, så blir det gromt. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Åssen såpe brukte du? Foam gun? Så kjekt ut Fin bil var det og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 Noe såpe jeg bestilte på shinearena. Foam gun ja. Må gjøres ordentlig Fikk på nye felger idag, vinterhjul. BMW krysseike felger Bremseklossene foran må byttes fort som fy også.. Helst imorgen.. Skal bytte olje og toppdekselspakning i løpet av helgen etter planen også. Brekket tror jeg at jeg må ta senere. Får se hva jeg får tid til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Er vel samme felger som jeg har det? Flotte de, e34 kler dem bra Edit: Jauda http://i117.photobucket.com/albums/o49/ ... 041847.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Jepp da Og må bare skryte av Schmiedmann altså! Ringer på lørdag og de hadde delen på lager og Henrik skulle til Østfold og kjørte forbi Oslo, så han gadd å kjøre via Ring 3 for å levere delene. Da snakker man god service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Så da blir det bremser på deg? Flotte vinterhjul! Hadde man fått disse i 18x9 så hadde du hatt sommerhjul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Ja, hadde vært grommere da. Jepp, etter hva jeg forstår har broren min plukket opp klossene nå. Så da kan jeg skifte det idag også Kjekt å ha litt å gjøre i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Begynte å bytte klosser idag, men fikk såvidt gjort noe. Stempelet i kaliperen satt dønn fast, så endte med å ta av hele kaliperen og satt i skrustikka. Fikk inn stempelet da Så imorgen tidlig er det bare å kjøre i gang med klossebytte igjen, må lufte bremsene også da. Så får jeg se hvor mye jeg rekker, prøve å skifte toppdekselpakning og olje også, men ting tar som kjent alltid lenger tid enn antatt Skal legge ut bilde av klossene senere, var ikke stort igjen der gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 Da var klosser bytta, bremser lufta, ble fin å bremse med Toppdekselpakning er byttet og en del skitt og dritt ble vasket bort. Bytta også olje på E30'n til Skilbert Skal bytte på min snart også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 Litt slitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Så da blir det bremser på deg? Flotte vinterhjul! Hadde man fått disse i 18x9 så hadde du hatt sommerhjul ! BBS RC090 er vel svaret på det Kun senterkoppene som er annerledes om jeg ikke tar helt feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Er vel samme felger som jeg har det? Flotte de, e34 kler dem bra Edit: Jauda http://i117.photobucket.com/albums/o49/ ... 041847.jpg Å jeg er det 15 eller 16" dere har?! http://i1083.photobucket.com/albums/j38 ... 151245.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Så da blir det bremser på deg? Flotte vinterhjul! Hadde man fått disse i 18x9 så hadde du hatt sommerhjul ! 17" BBS Rc kler e34 Meeeget godt selv om jeg er mere en 18" Bredkant fyr ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Hadde 15" på min som jeg solgte i går - desverre! Kommer nok ny E34 om ikke lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Er vel samme felger som jeg har det? Flotte de, e34 kler dem bra Edit: Jauda http://i117.photobucket.com/albums/o49/ ... 041847.jpg Å jeg er det 15 eller 16" dere har?! http://i1083.photobucket.com/albums/j38 ... 151245.jpg 15" Meeen, jeg husker vel ikke helt feil om jeg hørte du si tidligere at du ikke likte felgene mine? Tullebukk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå