Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Noe såpe jeg bestilte på shinearena. Foam gun ja. Må gjøres ordentlig ;)

Fikk på nye felger idag, vinterhjul. BMW krysseike felger :)

297461_10150945071090204_823235203_21851998_578533705_n.jpg

Bremseklossene foran må byttes fort som fy også.. Helst imorgen.. Skal bytte olje og toppdekselspakning i løpet av helgen etter planen også. Brekket tror jeg at jeg må ta senere. Får se hva jeg får tid til :)

Skrevet

Jepp da :) Og må bare skryte av Schmiedmann altså! Ringer på lørdag og de hadde delen på lager og Henrik skulle til Østfold og kjørte forbi Oslo, så han gadd å kjøre via Ring 3 for å levere delene. Da snakker man god service. :D

Skrevet

Så da blir det bremser på deg? Flotte vinterhjul! Hadde man fått disse i 18x9 så hadde du hatt sommerhjul ;)!

Skrevet

Ja, hadde vært grommere da. Jepp, etter hva jeg forstår har broren min plukket opp klossene nå. Så da kan jeg skifte det idag også :D Kjekt å ha litt å gjøre i helgen ;)

Skrevet

Begynte å bytte klosser idag, men fikk såvidt gjort noe. Stempelet i kaliperen satt dønn fast, så endte med å ta av hele kaliperen og satt i skrustikka. Fikk inn stempelet da :) Så imorgen tidlig er det bare å kjøre i gang med klossebytte igjen, må lufte bremsene også da. Så får jeg se hvor mye jeg rekker, prøve å skifte toppdekselpakning og olje også, men ting tar som kjent alltid lenger tid enn antatt :P Skal legge ut bilde av klossene senere, var ikke stort igjen der gitt..

Skrevet

Da var klosser bytta, bremser lufta, ble fin å bremse med :D Toppdekselpakning er byttet og en del skitt og dritt ble vasket bort. Bytta også olje på E30'n til Skilbert :) Skal bytte på min snart også. :)

Skrevet
Så da blir det bremser på deg? Flotte vinterhjul! Hadde man fått disse i 18x9 så hadde du hatt sommerhjul ;)!

BBS RC090 er vel svaret på det :-D

Kun senterkoppene som er annerledes om jeg ikke tar helt feil!

Skrevet

17" BBS Rc kler e34 Meeeget godt :) selv om jeg er mere en 18" Bredkant fyr !

gcdg1i3nxunbj3ng1z9i.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...