Gå til innhold

Min nydelige E34. Solgt.

spruddel
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, i romjula blir det byttet dempere foran. Venstre foran var totalt ødelagt, lekkasje og slarket flere cm frem og tilbake sidelengs. Hadde den på bukk og så egentlig ganske bra ut under. Mekanikeren synes den så fin ut for alderen og ville ikke byttet noe på den før det er nødvendig, eneste er ytre traversforinger bak som må byttes. Byttet luftfilter (originalt) her forleden og skal ta pluggene straks, så satser jeg på at forbruket blir lavere enn 2 liter/mil. Gamle filteret var ganske tett.. Noen som trenger piggdekk forresten? De som stod på er til salgs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Byttet batteriet (SI-batteriet) i instrumentpanelet, nå funker faktisk SI-lysene, eneste som ikke funker er turteller og forbruksmåler. Noen som har tips? :)

Hva er SI? Service Indikator?

Har du bytta speedometer? Vet du om det er mulig å føre over km. stand til et "nytt" speedometer ved bytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig. Jeg har byttet hele instrumentpanelet ja, også har jeg prøvd å fikse det gamle. Det gamle har fortsatt deffekt turteller og forbruksmåler da dette henger sammen, ellers virker resten. Er nok ikke så enkelt å overføre km-stand nei. Mulig det går, men ikke noe jeg kan og bør ikke være så enkelt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Tror ikke det er de nei. Ytre, Trond så veldig fort at de var dårlige, så ikke noe skummelt under der jeg :P Men er ikke noe farlig, så bytter det før/i forbindelse med EU :) Bare skifte brekk, frontlys og det, så håper jeg den går gjennom. Satser på at det ikke er for mye rust i kanaler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...