bbmw Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Lurer på å anskaffe meg avtagbart hengerfeste på 2007 modell 1-serien min. GS selger hengerfeste med ledningspakke til en grei penge. Hvordan er det å montere elektronikken selv? Er dette en stor kontakt eller må det klippes/limes/loddes? Takker for alle tilbakemeldinger
rekorden Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 På E46 er alle koblinger med stikk, så det er ingen ledninger som må klippes eller skjøtes. Da 1-serien er nyere tviler jeg svært sterkt på at det er annerledes eller dårligere planlagt. Hvis du gir meg noe tid kan jeg sjekke om jeg finner manualen til hvordan en kobler dette på din bil.
Jås Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Det er litt styr å dra ledninger til alle punkta,men om du har skikkelig manual er det forholdsvis enkelt. Bilen må muligens kodest etterpå,nyere e90-91-92 må vertfall det. Regner med 1-serie har litt til felles med 3-serien.
bbmw Skrevet November 4, 2011 Forfatter Skrevet November 4, 2011 På E46 er alle koblinger med stikk, så det er ingen ledninger som må klippes eller skjøtes.Da 1-serien er nyere tviler jeg svært sterkt på at det er annerledes eller dårligere planlagt. Hvis du gir meg noe tid kan jeg sjekke om jeg finner manualen til hvordan en kobler dette på din bil. Hadde vært fint! Stakkars 1-serien blir offer for huset og må nok belage seg på å trekke litt trelast
awt Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Her er en liten tråd om dette. Den er nok riktignok ikke original, men det er kanskje noe nyttig der.
rekorden Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Databasen jeg har liggende er desverre litt for gammel, så jeg har ikke noe info om dette til 1-serien:(
Jås Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Om du handler kroken med gs får du sikkert med monteringsveiledning fra de...jeg har vertfall gjort d hittil.
ogee1 Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Jeg mener jeg har lest et sted om en som dro ledninger til sikringsboksen og koblet seg på der. Sent from my Android HD2 using Tapatalk
Jås Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Jeg mener jeg har lest et sted om en som dro ledninger til sikringsboksen og koblet seg på der.Sent from my Android HD2 using Tapatalk Stemmer d,du skal innpå sikringsboksen med 2-3 ledninger. Må sette inn flere sikringer også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå