BayernMV Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Hei Folkens! Ny på forumet med ny bil. Tenkte det var på sin plass å lage en tråd om den nye bilen min. Virker som et flott forum og jeg har hørt mye bra om dere! Tenkte å bruke forumet til inspirasjon og hjelp til ting jeg vet jeg kommer til å lure på! Uansett. Etter en del år med Audi quattro av ymse slag er jeg endelig tilbake med BMW! Kort om bilen: 2006 BMW 525 DAT M-sport Teller: 90.000 km Farge: A08 silbermetallic Bilen har en svært lang utstyrsliste så orker ikke ramse opp alt. Men det som er verdt å nevne utover standard er vel: - Full orginal M-sport - Shadowline - Navi Professional - Panoramatak - Sort taktrekk - Orginal bluetooth telefon - Velour matter Henter bilen i morgen og vil laste opp bilder så snart som mulig! Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Velkommen til forumet! Ser frem til å se bilder, da det du skriver tillsier at dette er en fryd for øyet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BayernMV Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Tusen takk for det! Må jo innrømme at jeg syntes den er en fryd for øyet selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Høres bra ut, men hjelper litt med bilder. Noen planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BayernMV Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Høres bra ut, men hjelper litt med bilder. Noen planer for bilen? Bilder sier mer en 1000 ord. Kommer i morgen! Bilen er i utgangspunktet akkurat slik jeg vil ha den. Syntes disse bilene er penest når de er orginale. Ser for meg noen 20" felger til sommeren. Har siklet litt på noen Breyton felger, om jeg ikke går for M5. Vet M5-felgene er mye brukt, men syntes disse kler bilen godt. Ellers blir det sansynligvis toning av ruter og div kosmetisk. Mulig facelift baklykter om det lar seg gjøre etc. Håper på å bli inspirert av forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Planene dine høres bra ut. Det er slike småting som det jeg styrer med på min også. Å skifte på fangere, bygge romskip etc. synes jeg ikke er vits på originale M-tech-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BayernMV Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Planene dine høres bra ut. Det er slike småting som det jeg styrer med på min også. Å skifte på fangere, bygge romskip etc. synes jeg ikke er vits på originale M-tech-biler. He he.. Der sa du det. Jeg er helt enig. Blir ikke noe romskip av denne nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BayernMV Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Selv om bilen ikke er hentet er kontrakten signert. Ser derfor ingen problemer med å legge ut noen bilder fra annonsen! Hva tycks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Ser ut som du har kjøpt deg en veldig fin bil, med herlig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BayernMV Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Ser ut som du har kjøpt deg en veldig fin bil, med herlig farge! Takk for det! Fargen er flott ja. En av de bedre BMW-fargene mener nå jeg. I tillegg "blir den ikke" så fort skitten. Hadde sort bil nå sist, det blir lenge til neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Ser ut som du har kjøpt deg en veldig fin bil, med herlig farge! + 1:) nye felger hadde gjort susen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Bilen ser knallbra ut, men større felger trengs, eventuelt senk også (hvertfall i mine øyne ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BayernMV Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Tusen takk! Ang felger så har jeg i utgangspunktet planer om å kjøre med disse i vinter. Men kom gjerne med forslag på vinterfelg/dekk. Når det gjelder senk ønsker jeg å holde denne mest mulig orginal. Finnes det noen orginale senkeskåler etc som senker rundt 15mm? Mener jeg hørte snakk om noe Hartge senk? Takker for alle innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Hartge selger dessverre ikke fjærer til disse lengre. Kunne gjerne tenkt meg de selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BayernMV Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Hmm.. Skjønner. Noen som har link til et bilde av en orginal m-sport E61 med 20" felg? Vil det bli for høyt med orginalt understell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå