VegarVS Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 husk bimmersrabatt da 10% hvis jeg husker riktig penger spart er penger tjent hehe, ja.. spørs om jeg vil sette på justerbart på denne bilen, mtp at den er så ny.. om JCW settet senker nok, blir det nok det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 blir nok justerbart da jcw ikke senker noe særlig, bare stiver opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Gjør vel ingenting å sette på coilovers på en ny bil. Bare å ta vare på originalt understell i tilfell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 blir nok justerbart da jcw ikke senker noe særlig, bare stiver opp... x2 Blir bra! Respekt å senke en splitter ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Hehe;) skal ringe partsandretards i morra å forsikre meg om at det er riktig det settet jeg har sett på blir nok bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 da har jeg fått pris på lakkering.. 3500! da er demonteringa igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 Lekkert hehe, ja satse på det.. skal prøve å få demonterte alt i morgen, å få levert det til lakkering til mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 midt inni demonteringa. er nå ferdig, bortsett fra frontleppa som jeg ikke helt har fått til enda.. her spruta plasten ( klips) når jeg skulle ha av kanalskjørta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 får se hvor mye jeg sitter igjen med av skatte + feriepenger når jeg har tatt mc lappen. begynner 27.juni, mtp på justerbart. Idag blir delene levert til lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 nå er ny felgene til vinterhjula kommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 prøv dem på nå da, så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 må hente de først gidder ikke å prøve de på før jeg skal ha på vinterdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Hvor kalla du hjula? Ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 hvor jeg kjøpte de? kjøpte de på Agder supply i Froland.. en filial i dekk teams selskap. de holder til rett over veien der jeg bor. jeg gav 5200,- men det var nice price da jeg har en stebror som jobber der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå