Tzunami Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 lekkert takktakk! godt du hjelper meg å holde liv i tråden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Tøff liten sak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Tøff liten sak! takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 lekkert takktakk! godt du hjelper meg å holde liv i tråden min Hehe er jo gøy å følge med på noe annet enn kun bmw'r også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 lekkert takktakk! godt du hjelper meg å holde liv i tråden min Hehe er jo gøy å følge med på noe annet enn kun bmw'r også da hehe, det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Gromme hjul:-) blir sikkert knall med senk;) Så jeg hadde litt skrivefeil tidligere:-p men lurte på hvor du fikk lakka de hvite hjula:-) var du innom Bavaria idag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Ja.. måtte ha pærer, takler ikke å kjøre med uten. Ser så fattigt ut. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 åja, da var det deg ja! hadde bare ikke sett bilen med gul lyktefolie.. var tøft ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Ble veldig bra det der, rett og slett tøft Er vel nesten litt deilig også å ha fått bilen sånn som du vil ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Ble veldig bra det der, rett og slett tøft Er vel nesten litt deilig også å ha fått bilen sånn som du vil ha den jo takk ja det er veldig moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Han bilselgeren på Bilsalongen som selger Mini, han er forhenværende trommeslager i Briskeby. Da vet du det. Trådens minst interessante opplysning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Hehe, var jo moro å få vite det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå