Nytern Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Jeg blir forvirra, skal du ha 525d eller 525tds? Det er to ganske forskjellige maskinister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 preface heter 525tds facelift heter 525dat, så 525d er vel en forkortelse for 525diesel bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Mja.. Ikke helt enig.. Har alltid hatt inntrykk av at tds/d avhenger av maskinisten. 525tds = M51 525d = M57.. Ganske vesentlige forskjeller på disse maskinistene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 har kikket på en 525tds på finn.no.. har ikke bestemt meg heeeelt enda.. må se hva som kommer for salg når jeg evt har solgt mini`n blir trist bare av tanken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 var det jeg mente med preface og facelift kanskje ikke så lett å forstå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37119462 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Har den gått så kort? Hva blir skulle det bli nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 jepp.. kjøpte den når den hadde gått 9km.. å den stod hele vinteren i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 har ikke sett meg ut noen spesiell bil enda.. tar det når denne er solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 pingle har 3 biler jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 haha, det har vel jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 åja, sant det xD kjøp flere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Den er jo såvidt innkjørt jo Blir nok ikke noe problem på få solgt denne godt utstyrt og strøken som den er, er sikkert et pluss for kjøpern at du faktisk jobber på Bavaria også Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 preface heter 525tds facelift heter 525dat, så 525d er vel en forkortelse for 525diesel bare Dette er feil. 525dat er betegnelse på en facelift touring med automat. 525d derimot er modellbetegnelsen på en 525 diesel facelift, uavhengig av karosseritype og gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 åja, sant det xD kjøp flere! haha, ja du kan jo tro? skal selge minien og civicn ihvertfall Den er jo såvidt innkjørt jo Blir nok ikke noe problem på få solgt denne godt utstyrt og strøken som den er, er sikkert et pluss for kjøpern at du faktisk jobber på Bavaria også Lykke til med salg Hehe, er ikke gått langt nei ja den skiller seg godt ut fra de 2 andre som er " like" på finn.no. mtp at jeg har oppgradert den med lakkerte hjulbuelister++ og felgene.. har ikke sett så mange andre Minier med slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå