VegarVS Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 tusen takk folkens! hehe Customs, da må jeg nok ha litt i mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Denne har stått til salgs i snart 2 uker, uten respons... hater å selge bil når det går så tregt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37119462 pris kan diskuteres! spread the word ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Står den fortsatt? :/ vanskelig å selge bil om dagen virker det som! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Selges pga kiddoooo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Heeelt på trynet å selge bil i dag føler jeg.. Lurer bare på å gi bort E46`n.. Ingen som gidder å betale noe som helst virker d som.. Skambud å teite bytteforslag er gjengangere.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Står den fortsatt? :/ vanskelig å selge bil om dagen virker det som! jupp :/ Selges pga kiddoooo? stemmer det Heeelt på trynet å selge bil i dag føler jeg.. Lurer bare på å gi bort E46`n.. Ingen som gidder å betale noe som helst virker d som.. Skambud å teite bytteforslag er gjengangere.! ja, er blitt en veldig trend dette og prøve å bytte i annet drit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 bytta til vinterdekk idag, så var det gjort litt moro å få sett de nye vinterfelgene på før den (forhåpentligvis) reiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 De du bestilte i våres? synes det var meget kledelig til å være vinterhjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 er de ja ja, synes også det! hadde faktisk en prøvetur på den i stad.. typen virka interessert! så får bare krysse fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 om noen kommer med en kjøper, så skal de få provisjon! riktig nok om salgsprisen er riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 om noen kommer med en kjøper, så skal de få provisjon!riktig nok om salgsprisen er riktig! Hehe, sett den bort til meg så skal vi nok få solgt den Men det virker som om bruktmarkedet er tregt om dagen, har hørt om flere som sliter med å selge bil. Særlig nyere bruktbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 hehe den skal vaskes, rubbes, og poleres neste helj, så skal den settes inn i underetasjen her på huset.. forhåpentligvis får den mere oppmerksomhet da og salget blir lettere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 gir meg selv en liten lørdagsbump jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå