VegarVS Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 stod å shinet bilen i helgen! var blitt vaskeriper og litt matt, så da gikk vi på med meguairs og avsluttet med swisswax! her er bilder etter 8,5 hardt arbeid! og ett med vinterbrakka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 *abonnert* Alldeles nydelig! Har ikke så mye mer å tilføye enn det som har blitt sagt her og andre steder, men du gjør alt riktig! Liker at enkelte merker klamrer seg til designet, i det minste for en annerkjent enkeltmodell. Som f.eks. Mazda mx5. Jeg er ikke en stor Mazda-fan, men sånn som mx5 og Mini har holdt seg gjennom årene står det respekt av, for min del. Og denne her ser ikke feil ut. Kunne vært interessant å se f.eks. en nymotens 635,M635 csl e.l. Den gode gamle er jo et smykke i seg selv, men kunne som sagt vært interessant. Tenker da i baner med det Dodge Challenger fikk til. "Tradisjonen tro" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 *abonnert*Alldeles nydelig! Har ikke så mye mer å tilføye enn det som har blitt sagt her og andre steder, men du gjør alt riktig! Liker at enkelte merker klamrer seg til designet, i det minste for en annerkjent enkeltmodell. Som f.eks. Mazda mx5. Jeg er ikke en stor Mazda-fan, men sånn som mx5 og Mini har holdt seg gjennom årene står det respekt av, for min del. Og denne her ser ikke feil ut. Kunne vært interessant å se f.eks. en nymotens 635,M635 csl e.l. Den gode gamle er jo et smykke i seg selv, men kunne som sagt vært interessant. Tenker da i baner med det Dodge Challenger fikk til. "Tradisjonen tro" Tusen takk for en positiv og god tilbakemelding! slikt setter man pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 da kan de se ut som bilen blir solgt.. enten med en innbyttebil(til verdi60-70.000), eller reint salg. får vite dette idag, forhåpentligvis krysser fingre + tær og ber til høyere makter om at dette skal gå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Får satse på at du får solgt den nå da Hvordan ble det med F20 forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 mhm! F20 var en tanke om jeg ikke får solgt minien.. (innbytte). men skal egentlig kvitte meg med billån, siden jeg likevel må selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 hvordan har det gått? ble det noe salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 mhm!F20 var en tanke om jeg ikke får solgt minien.. (innbytte). men skal egentlig kvitte meg med billån, siden jeg likevel må selge Åja Fornuftig tanke, burde jeg også gjøre men Kjøp E34, grise gode biler med god plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 hvordan har det gått? ble det noe salg? vet ikke enda.. var snakk om en bil i delbetaling(60.000) men så fikk han kanskje solgt den selv, så da blir det kanskje reint kjøp.. håper å høre noe i løpet av helga, evt mandag mhm!F20 var en tanke om jeg ikke får solgt minien.. (innbytte). men skal egentlig kvitte meg med billån, siden jeg likevel må selge Åja Fornuftig tanke, burde jeg også gjøre men Kjøp E34, grise gode biler med god plass Hehe, har vært på tanken, men blir dama som skal kjøre denne bilen mest, så blir nok E46 touring.. men har ikke bestemt meg helt enda. blir det bil i innbytte, så kan det være at jeg bare bruker den.. da det er 4x4, lite km, takboks og ac Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 da var bilen solgt! satser på at det kanskje kommer en bmw i løpet av året.. ikke som familiebil, men som min nr 2 bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Gratulerer og kondolerer! Bmw som bil nr. 2? det høres ut som noe annet enn 320D da kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 har en suzuki sj atm nå. kan være jeg velger å bytte den ut i den E30-E36 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Trist å selge bilen sin men det må vel til noen ganger, kommer flere biler Jeg stemmer for E30 325IX M-Tech Det er kosebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Trist å selge bilen sin men det må vel til noen ganger, kommer flere biler Jeg stemmer for E30 325IX M-Tech Det er kosebil det er liten drøm det ja, men må nesten se an budsjettet etter innflyttning først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå