VegarVS Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 hva med countryman da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Nei fysj... Den liker jeg ikke! Minien min går bedre enn noen sinne nå! Tror den likte å få på 16" vinterhjul og litt kaldere i lufta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Planer med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Gratulerer med bil, mini er classy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Nei fysj... Den liker jeg ikke! Minien min går bedre enn noen sinne nå! Tror den likte å få på 16" vinterhjul og litt kaldere i lufta. Nei , det er jo ikke akkurat mye mini! Hehe, høres jo bra ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Planer med bilen? Vil muligens få lakket felgene til sommerdekka hvite.. Muligens originale ekstralys:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Gratulerer med bil, mini er classy! Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 noen med gode photoshop kunnskaper som kunne " lakket " felgene hvite? vurderer å få de lakket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Gratulerer med fin og gøyal bil Vegar! Må da være en kvikk liten rakker den der da Har kun kjørt Cooper S og den var så gøyal på svingete veier at jeg holdt på å le meg ihjel Siden det er diesel så er det vel mulig å få ut litt ekstra hester også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Værsågo' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Grattis med tøff bil. Disse SD'ene går sykt bra. Har kjørt flere av de. Vet det er å banne i kirka, men den motoren fungerer også ganske bra med automatkasse også (med hendler på rattet og i sportmodus vel og merke). Works-Aero pakken gjør også MYE for utseende på bilen. Hva annet utstyr har du på bilen? Regner med du sikkert har Chilli og Wierd pakkene, men noe annet kjekt utenom disse? Synes du skal beholde felgene orginalfargen og ikke lakke de, men det er bare min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 takker for gode innspill! takk for at du gadd jordfræsar det er harmankardon anlegg i den blant, annet.. har chili også ja multifunskjonsratt med cruisekontroll.. sportstoler. mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 hva synes dere? hvite felger, eller beholde de som der er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Du har jobbet som dørvakt på Lipz i arendal ikkesant ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 Du har jobbet som dørvakt på Lipz i arendal ikkesant ? haha, jo stemmer det!! har jeg kasta deg ut noen gang ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå