VegarVS Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Hehe, stilig det der Hadde lyst til å gjøre sånn på E90en også men vi stresset så mye som vanlig på 17.Mai hehe skal pynte den med flagg og bjørkeris til fredag, for da skal en kompis av meg gifte seg, så da blir den bryllupsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Hehe, stilig det der Hadde lyst til å gjøre sånn på E90en også men vi stresset så mye som vanlig på 17.Mai hehe skal pynte den med flagg og bjørkeris til fredag, for da skal en kompis av meg gifte seg, så da blir den bryllupsbil Hehe kult Blir jo en tøff bryllupsbil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Litt trangt i baksetet men hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Litt trangt i baksetet men hehe haha, jo, men bruden skal kjøre selv da hun er gravid så tror ikke de trenger bakseteplassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Synes det skule vært en egen plass for civic'tråder her på forumet! hadde vært gøy å lese om civicen din! : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Synes det skule vært en egen plass for civic'tråder her på forumet! hadde vært gøy å lese om civicen din! : hehe, den er jo ikke så fantastisk, men den er morsom og kvikk har jo gjort litt. men om du kommer på rudskogen på sommertreffet får du se den der, med en combi-camp på slep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Da får jeg nesten ta turen dit da tviler på at jeg selv kjører civicen min, da den ikke er noe noe utstillingsobjekt mot bmw'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 hehe, vel det er ikke civic`n i det hele tatt, men det er den jeg skal få montert hengerfeste på skal lakkere den, men spørs om jeg rekker det før rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 dette er fra fredagen, da Mini`n var bryllupsbil for ett vennepar av meg de synes det var kjempestas og jeg fikk mye skryt for bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 på 1. pinsedag var jeg hos en kompis som har ordna seg ny bil denne fikk jeg også prøve, noe som var veldig moro :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 vurdere å gå til innkjøp av nye felger å ha vinterhjula på.. litt kjedelige de jeg har nå.. moro å ha prøvd noe annerledes men det må være 16" da vinterhjula er det.. any suggestions?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Den var virkelig nydelig den E21en der, så både hel og strøken ut. Går ut ifra at den blir tatt godt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Ja er så godt som strøken. Den har blirtt litt vinterkjørt men aldri mere. Den skal taes vare på å godt er det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 De har en del felger på Sharif som passer på Mini... Hvis du har samme boltsirkel som meg, hvertfall. Vet ikke åssen kvaliteten er på felgene, men de ser kule ut hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 For guds skyld aldri, og da mener jeg ALDRI!! kjøp noe på sharif! Det kan vel Joachim Sørlie også skrive under på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå