Der Barockengel Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 For min del er det minst langt verre å treffe på norske pedoer (som det tusser av i landet vårt), enn å møte på lokale gangstere i østen. Jeg tviler faktisk på at norske pedoer er særlig interesserte i å utsette deg for noe som helst - de er opptatte med sitt.... Dessuten bør du sammenligne epler med epler og pærer med pærer - og hvordan kom egentlig "norske pedoer" inn i denne debatten? De bør i alle fall sammenlignes med pedofile fra Polen, Litauen eller Ukraina, og da er konklusjonen egentlig gitt: Siste sort alle sammen. Har reist med norsk-regisert bil i 22 år i østen, enda ikke truffet på noe tyver. Det samme gjelder de alle andre jeg kjenner som har reist en del der nede. Kanskje du ikke har fin nok bil til å tiltrekke deg ranere og tyvebander. Men spøk tilside; å fokusere på tyveririsiko i Øst Europa spesielt er et sidespor, siden man bør være forsiktig med hvor man oppholder seg uansett hvor man reiser. Og alvorlig talt ville jeg vært mer skeptisk til å reise med norsk bil på motorveien i Italia eller Spania, enn i ganske mange andre land. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Har reist med norsk-regisert bil i 22 år i østen, enda ikke truffet på noe tyver. Det samme gjelder de alle andre jeg kjenner som har reist en del der nede. Så du har kjørt bil siden du bare var noen få år gammel du, ikke værst må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Haha, du får sagt det oddis!. Vet forresten om en gammel skjømann som har reist verden rundt i maaaaange år, vært dritafull på de fleste havner som finnes. Men i sin egen hjemby blir han slått ned og ranet... Merkelige greier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Uansett hvor du reiser må man jo ta sine forhåndsregler, og jeg tror ikke det er så spesielt ille i enkelte østblokk land i forhold til andre land. Men det kan jo virke som om enkelte sitter igjen med en slags østblokk/kalde krigen oppfatning av øst europa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Du må vite åssen du skal oppføre seg, så går det helt fint. var i grensen mellom afganistan ok pakistan under værste tid og det gikk helt fint faktis så var det kjempe kult. Har vært en god del i øst auropa og merker ingen fare. en lett regel er gi respekt få respekt......men noen ganger Siht happens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Hva er et som skal til for å delta i gumball ? Jo, en omfattende diskusjon om farlige folkegrupper i Øst-Europa og omegn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Aldri hatt noen interesse for dette, og jeg fikk ikke akkuratt mer lyst til å interessere meg når sjefs-gjøken Tommy Shariff er med i et program som omhandler dette racet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Aldri hatt noen interesse for dette, og jeg fikk ikke akkuratt mer lyst til å interessere meg når sjefs-gjøken Tommy Shariff er med i et program som omhandler dette racet. Tror ikke han noe spesiel sans for bilen, men for å bli merket! jeg selv får nedtur når jeg ser han i gumball. Men hva om man hadde samlet alle bilklubber i norge og laget ordenlig biltur rundt europa. eks norge-Monaco. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Aldri hatt noen interesse for dette, og jeg fikk ikke akkuratt mer lyst til å interessere meg når sjefs-gjøken Tommy Shariff er med i et program som omhandler dette racet. Tror ikke han noe spesiel sans for bilen, men for å bli merket! jeg selv får nedtur når jeg ser han i gumball. Men hva om man hadde samlet alle bilklubber i norge og laget ordenlig biltur rundt europa. eks norge-Monaco. GOOD LUCK ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Men hva om man hadde samlet alle bilklubber i norge og laget ordenlig biltur rundt europa. eks norge-Monaco. Tips: Prøv å planlegge, organisere og avvikle en slik tur for én bilklubb først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Tips: Prøv å planlegge, organisere og avvikle en slik tur for én bilklubb først. Jeg Vet det er syk vansklig men ikke umulig vi kan jo legge en tråd her som går ut over å stemme hvem som kan tenke seg å være med. da vet vi åssen det ligger ann. Tanken er at vi med ordiner økonomi skal kunne ha det morro. Gumball er STOR Busines for de rike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Hvem som helst kan delta og med hvilken som helst bil! I år deltok noen i en VW Transporter og Skoda Superb så du trenger ikke å ha millionbil. En lokal soss deltok i år med sin sorte X6, kjørte rundt i byen her med full Gumball dekor i flere uker etterpå!Hadde forøvrig vært dritkult å delta, hadde jeg hatt mye penger så hadde jeg jaggu kosta på meg en tur med detta sirkuset Mange av deltagerene gjør stort nummer utav å ha ett tema for seg og bilen. Ifjor deltok noen nordmenn som åpenbart hadde Norge som tema da de hadde fått foliert hele E60 M5en sin i det Norske flagget med påmonterte viking horn på panseret, de hang ut av vinduet med norske flagg, vikinghjelm på hode ikledd lusekofter! Harry som fy men litt kult også Awsome!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Aldri hatt noen interesse for dette, og jeg fikk ikke akkuratt mer lyst til å interessere meg når sjefs-gjøken Tommy Shariff er med i et program som omhandler dette racet. "Gumball 3000 med Tommy og Morten" må være noe av det mest harry som noen gang er sendt på norsk TV. Gumball minner til tider om et bad taste-party for biler. Men mye gromme biler også, kommer ikke unna det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Uansett hvor du reiser må man jo ta sine forhåndsregler, og jeg tror ikke det er så spesielt ille i enkelte østblokk land i forhold til andre land. Men det kan jo virke som om enkelte sitter igjen med en slags østblokk/kalde krigen oppfatning av øst europa... Nettopp, ti poeng til deg De uttaler seg jo om ting de ikke har den fjerneste anelse om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 www.modball.com er vel heller noe for oss som ikke driter penger daglig Har et par kamerater som var med her for 2 år siden og de var veldig fornøyde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå