Jump to content

hvilken motor? 520 med kjededrift fra 80-tallet.


Recommended Posts

Posted

Jeg og en arbeids kollega satt å diskuterte bil. der han hadde byttet topp på en 520 fra 80 tallet....han sa det var kjed drift på denne motor.. hvilen motor er det ??

Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere spørsmål.

Posted
Må være en m30 dette vel? M20 har jo reim.

M50 kom jo i 90, så jeg går ut i fra dette er snakk om en M30.

men kom m30b20 men 24 ventiler?

Posted
Må være en m30 dette vel? M20 har jo reim.

M50 kom jo i 90, så jeg går ut i fra dette er snakk om en M30.

men kom m30b20 men 24 ventiler?

M30 kom i b25 som minste alternativ.

520 kom altså som 12v m20 med rem og 24v m50 med kjede.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...