bmw_dude Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 blir mest sansynelig at jeg har bimmern inne i vinter, er det å anbefale å ha den stående på bukker? eller tar den ikke serlig skade av å stå vanlig parkert noen måneder?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 dekkene kan bli u-runde. så lurt å lagre den på noen søppelhjul eller sette den på bukker for å lette på trykket på hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Jeg skal sette min på vinterhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_dude Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 okei, en av to da:P får vel bli bukker, så er jeg sikker=) Takker=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_dude Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 ingen i vestfold område som har ett lite hjørne i en låve å låne bort da?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Har hatt bilen min ståendes på hjula fra Oktober til påsketider utenproblemer i 3 vintre, blir den fjerde nå. Ikke opplevd noe problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 om man skal ha den på bukker burde man påse at den sitter på plant underlag, hvis ikke kan bilen bli noe skev alt etter hvor stiv bilen er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Bare øk trykket litt i dekkene så går det så bra atte. Jeg gjør det på Z4en. Ingen tegn til flatspots. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 hjul dolleys, det har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_dude Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 ja faen, di der var kjekke, forrutsetter jo flatt underlag da:P Noen som veit om ett sted bilen kan stå i vinter?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Kommer jo helt ann på det da, kan jo stå gratis under en pressening over vinteren feks. Der du bor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_dude Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 blir vell til det ja. ser dårlig ut med låve plasser hvertfall:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Ser ikke noe galt i det, få tørka opp bilen skikkelig på forhånd, pakk den skikkelig inn og la den stå Er jo aller mest salt du vil slippe å utsette den for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_dude Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 ja er jo saltet jeg er rett for, hellakkerte bilen i sommer så tenkte å prøve å bevare den litt, passe på å ha litt godt med lufting å da eller, ikke pakke den heelt inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 minuset med å la den stå ute med presenning over er vel gnissing på lakken når vinden røsker i plasten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå