johnja Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Jeg skal bestille en f11, og har da tenkt og få den levert i "citrin black", det er en individualfarge. Er det noen som har sett den i virkeligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Her var noen gode bilder. Kommer litt ann på hvilke farge du skal ha innvendig på bilen for at det skal matche bra tror jeg: http://www.m5board.com/vbulletin/e63-bm ... 50i-2.html Jeg liker ikke så godt "gult" miksa med svart så spørst ikke om jeg hadde tatt en annen farge selv sammen med lyst skinn innvendig. Noen linker til andre Individual biler: http://www.m5board.com/vbulletin/f10-m5 ... ies-2.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 hmmmm, enig med deg, den var for mye gul. Jeg så for meg at den var dypere svart. Det er det jeg vil ha. Velger ikke carbonsort, for den mener jeg er blå. Får kikke litt på nettet jeg også......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Av nyere farger jeg har sett, er den brune porche fargen skikkelig fin og litt utradisjonell og kan bli fint sammen med rette farger innvendig. Av "gamle og fine" er jo mørkeblått med beige interiør eller mørkegrønn metallic med samme interiør ikke dumt. Har ikke BMW fargeprøver du kan få sett? Når en skal svi av penger på Individual farger, bør det jo finnes så en får sett i levende live. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Jo de har prøver, men det blir aldrig som i virkeligheten. Ender vel opp med og safe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Hvilken motor skal du ha da? Her ser du en som har Citrin black, så fin ut den! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31438034 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Det blir 528 ix, eller 535 ix Skal prøve 528 på onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Steike, det hørtes morro ut. Bra det er noen som får opp bensinstatistikken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 535ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Ja nå er jeg lei diesel, og fordelene er jo minimale etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Ja nå er jeg lei diesel, og fordelene er jo minimale etterhvert. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Kom gjerne med referat etter du har testet 528. Er nok flere her inne som lurer på hvordan de nye turbo motorene er:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Her er en side hvor du kan se forskjellige indidual farger... Lykke til i ditt valg, jeg endte opp med Alpin hvit på min F11 som er i bestilling. Synd at F10/11 ikke er tilgjengelig i safir sort, det hadde jeg på forrige bil....nydelig sort farge http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=546540 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Har safir sort på X5'n, pen farge, men tenkte og endre litt nå. Prøvekjørte 528 i xdrive touring i dag. Fantastisk fin bil. Men det blir ikke den motoren. Det er vanskelig og forklare, men det er noe som mangler( lyd, balanse, seighet, bunndrag osv) i forhold til sekser. Blir vel 535 Ps! Syns hvit er ut, men alpinhvit F11 er meget pent, godt valg. Hvilken motor valgte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Utrolig tragisk at sekserne blir så uoppnåelige for folk flest. Liker ikke trenden med downsizing hos BMW (andre merker kan gjøre som de vil). Neste runde blir vel 1.6 sak med el. hjelpemotor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå