joggis Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 syntes e34 funker glimrende på vinterføre, kjører riktignok 535 med sperr. Eneste gangene jeg har satt meg fast er når bilen har vært for lav og jeg måtte spa vekk litt snø. Trikse med e34 er egentlig å kjøre med kontrollert sladd og ikke prøve å holde den igjen, da flyter du fint frem og slipper uforutsette sladder. Noen andre stikkord for å komme seg opp brattebakker er å ha nok fart og guts, da kommer du deg frem overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Jeg kjørte en e34 525tds uten sperre ifjor vinter. Kjøpte skikkelige piggdekk og hadde aldri noe som helst problemer. Var meget fornøyd med den og kommer garrantert til å savne den til vinert igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Noen andre stikkord for å komme seg opp brattebakker er å ha nok fart og guts, da kommer du deg frem overalt. Helt til du for for god tro på dine egne rallyskills og kjører rett ut i svingen før bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Noen andre stikkord for å komme seg opp brattebakker er å ha nok fart og guts, da kommer du deg frem overalt. Helt til du for for god tro på dine egne rallyskills og kjører rett ut i svingen før bakken. har en ganske vanskelig bakke opp til huset, stikkordet er flere forsøk. Er ikke snakk om å kjøre over evne, men å prøve seg frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Noen andre stikkord for å komme seg opp brattebakker er å ha nok fart og guts, da kommer du deg frem overalt. Helt til du for for god tro på dine egne rallyskills og kjører rett ut i svingen før bakken. har en ganske vanskelig bakke opp til huset, stikkordet er flere forsøk. Er ikke snakk om å kjøre over evne, men å prøve seg frem. Prøve å holde seg i 3. gir kanskje, med lavt turtall og høy fart er nok heller ikke dumt. Ned i andre og bånn pine så blir det verre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 har en ganske vanskelig bakke opp til huset, stikkordet er flere forsøk. Er ikke snakk om å kjøre over evne, men å prøve seg frem. joda, det har seg bare slik at jeg bodde rett ved en slik sving, og jeg må opp med mere enn ei hånd for å telle hvor mange ganger jeg har sett profesjonell ungdom med bakhjulstrekk teste den svingen, med massevis av guts (Tenker da på den andelen jeg må berge med chevroleten). og når det er snakk om flere forsøk er man vel langt utenfor hva man kan kalle en god vinterbil mtp. fremkommelighet. Dog anser jeg ikke fremkommelighet å være det viktigste premisset for å være god vinterbil, men derimot at det er forutsigbart når bilen kommer til å slippe. Dette er ikke noe problem når man skal opp en bakke eller på rake vegen, men som jeg nevnte tidligere kan det by på overraskelser ned bakker, med automatgir (E34). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Noen som vet hvordan e36 med asc funker om vinteren? evt asc generelt. Spent på hvordan det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Noen som vet hvordan e36 med asc funker om vinteren? evt asc generelt.Spent på hvordan det blir. det er veldig greit for de som ikke greier å justere gassen med høyre foten på fornuftig vis. Det er det eneste dette systemet gjør. Når du kommer over på DSC så er saken en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Hadde e34 i fjord vinter, og var god som gull den. Kom fram der jeg trengte og komme fram. I år har jeg Volvo 940, så blir spennans og se åssen den oppfører seg. Sidelengs skal jeg hvertfall få den til å gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå