Poppy Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Jeg får prøve jeg også da... jeg er veldig nybegynner på dette her og de som kan seg på det ser nok feila veldig lett men men Jeg har: Fjerna skilt nummer Sota ruter Strecha bakfanger modda litt på fronten sota litt front lyktene endra litt på blink fremme fjerna antenna skulle prøve meg på senk og felger også men det ble bare tull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Vet at felgen bak er fucka, og senken fikk jeg ikke til her er hvertfall bilde som blir hated...! Gjort : - Senk - hvite glass i blinkers foran - Gult i spredere og fjern - rødt senter på felger - rødt skinn i bakfelgen fra senter - Felger - Bredda dekk - Panser bh - sota hovedglass - redigert bilde Hadde tenkt på stance stikers, men droppa det jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 artig tråd mitt bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 den var ikke så galen!! Nå begynner det og komme litt stance her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 tommis sitt bidrag var bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 Konkurransen på den e30 m3'n varer til Torsdag 17.11.11 avsluttes 00.00. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 legger ut et til jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Hva som er gjort: - Endret farge - Byttet felger til BBS Super RS 16"-ish - Bredere dekk - Hello Kitty tema (inspirasjon på skriften på frontfangeren er hentet fra BMW 2002 turbo) - Sotet Lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Gjort: - Fjernet skiltplate - Sorte DE - Sorte nyrer - Felger - Fjernet antenne - Flap - Mørke hvite blinklys - Mørke tåkelys - Monovisker Edit: Glemte: - Moderat senket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Den monoviskeren så litt rar ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Den monoviskeren så litt rar ut Fikk du flashback når du så hello kittyen? Zhillen: Kanskje du kan samle bidragene i første posten? Så kan jo du lage en oversikt der. Samle alle bidragene for den aktuelle uken, men ha en permanent liste over de som har vunnet, sammen med sidetall. F.eks. Tidligere vinnere: 1. uke; E30 M3: E30 Tommis, s.2 2. uke; E38 740: Kkise, s.6 3. uke; E34 M5: Zhillen, s.9 4. uke: Pågår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Bra forslag thundercunt! Skal ordne det i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Den monoviskeren så litt rar ut Fikk du flashback når du så hello kittyen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Nå må folk stemme frem en vinner her, hvis det skal bli noen konkurranse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Kan prøve å kickstarte prosessen jeg! Hehe. Si ifra hvis jeg skal slette posten! Den avsluttes automatisk 18.11 kl. 18.00. STEM: http://stem.start.no/18642 ................................................................................................ Poppy: ................................................................................................ Thundercunt: ................................................................................................ ZhilleN: ................................................................................................ e30 tommis 1: ................................................................................................ e30 tommis 2: ................................................................................................ Marius2002: ................................................................................................ KKise: STEM: http://stem.start.no/18642 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå