dankro Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 fant senk i går.. montert bake i dag:) men hva må til for at dekkene mine bake skal stå helt beint`?? står på på skeiva, å d ser ikke helt bra ut:/ noen som har peil på ossen jeg kan få ordnet d ?? ) om d er noe slags deler som må byttes ?? takk for alle svar på forhånd ) er en 89 mod e34 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Du har meg bekjent to muligheter (under forutsetning at foringene dine er i orden). Justerbar Camber fra Ireland engineering (eller fra noen andre som selger dette): http://www.nexternal.com/ireland/adjust ... -p209.aspx Eller du kan benytte eksentriske foringer i bærearmen. Disse finnes i hvert fall originalt (og da har de delenummer; 33329058824), men jeg tror de finnes i polyurethan også. Men jeg fant ingen som selger disse i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Camber som sakt over er jo et velkjent BMW "problem", personlig digger jeg det, camber er tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dankro Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 hva under bilen i går å såg etter på foringene, såg litt lurvete ut der dem satt. sprø å jævli rett å slett. så får vell gå over å bytte noen foringer på den tenker jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå