Gå til innhold

P&R: Prosjekt Camilla - 08 BMW 118d

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Skrevet

Trenger du ny fanger til lille snøballen din ealoken? :P

enig at den faktisk ble mye tøffere enn jeg hadde forestilt meg! røde felger og rød folie på frontlampene gjorde mye ekstra! ;)

Skrevet

Ble ikke så aller værst på det siste bildet der, men litt for mye plast i fronten. Røde felger var forøvrig tøffere enn jeg først hadde trodd, iallfall på hvit bil :)

Eneste som mangler nå er en skikkelig motor som står i stil til de fire enderøra og plastikken, 130I eller noe i den duren :wink: Bli litt feil med samme motorlyd som en Hiace i en bil som dette, og at jeg lett kunne kjørt i fra den med min daue 520 hehe :lol:

• 2 weeks later...
Skrevet
Ble ikke så aller værst på det siste bildet der, men litt for mye plast i fronten. Røde felger var forøvrig tøffere enn jeg først hadde trodd, iallfall på hvit bil :)

Eneste som mangler nå er en skikkelig motor som står i stil til de fire enderøra og plastikken, 130I eller noe i den duren :wink: Bli litt feil med samme motorlyd som en Hiace i en bil som dette, og at jeg lett kunne kjørt i fra den med min daue 520 hehe :lol:

118d med 143hk er kjekke de, og du har ikke sjanse i havet med en E34 520. Er allikevel enig i at fire blås er overkill, og passer dårlig til en dieselfirer. ;)

Sent from my mobile phone using Tapatalk forum app

Skrevet
Blir det noe flere bilder? :D

Ikke før Gatebil i Juli. :)

Jeg har ett spørsmål til deg hvorfor er det ikke mulighet for å få svar av dere via mail eller telefon ;) Har prøvd alt nå men er ingen svar og få ! Har fått innkassovarsel som nå er betalt uten å få delen jeg har betalt for eller fikk innkasso på !? Kan du forklare meg hva dette er ? Siden jeg verken fikk svar på tlf eller mail så måtte den bare betales !

Skrevet
Blir det noe flere bilder? :D

Ikke før Gatebil i Juli. :)

Jeg har ett spørsmål til deg hvorfor er det ikke mulighet for å få svar av dere via mail eller telefon ;) Har prøvd alt nå men er ingen svar og få ! Har fått innkassovarsel som nå er betalt uten å få delen jeg har betalt for eller fikk innkasso på !? Kan du forklare meg hva dette er ? Siden jeg verken fikk svar på tlf eller mail så måtte den bare betales !

Det var veldig merkelig, siden vi har åpent hver dag unntatt søndag og svarer mail fortløpende.

Nicket ditt sier meg ingenting, men om du sender en mail til lars@partsandretards.no så skal jeg få han til å rydde opp i dette. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...