Polardego Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 Blir det noe flere bilder? Ikke før Gatebil i Juli.
Polardego Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Skrevet Juli 18, 2012 Bilder? Har ikke fått tatt så mange bilder, men her er et Speedhunters tok av standen vår.
haakon85 Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Dette poppet akkurat opp på Facebooken min. Postet av Rotiform.
ealoken Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Jeg synes faktisk at denne bilen ble kul med fanger, skjørt og felger ps. har du framfangeren fortsatt?
Tzunami Skrevet Juli 20, 2012 Skrevet Juli 20, 2012 Trenger du ny fanger til lille snøballen din ealoken? enig at den faktisk ble mye tøffere enn jeg hadde forestilt meg! røde felger og rød folie på frontlampene gjorde mye ekstra!
Fredrik 90 Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 Ble ikke så aller værst på det siste bildet der, men litt for mye plast i fronten. Røde felger var forøvrig tøffere enn jeg først hadde trodd, iallfall på hvit bil Eneste som mangler nå er en skikkelig motor som står i stil til de fire enderøra og plastikken, 130I eller noe i den duren Bli litt feil med samme motorlyd som en Hiace i en bil som dette, og at jeg lett kunne kjørt i fra den med min daue 520 hehe
babjorn Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 Hva er vits med større motor,når det er idioti å kjøre fort på offentlig vei Ble ikke så galt,utenom frontfangern
gallay Skrevet Juli 25, 2012 Skrevet Juli 25, 2012 Bilen ble bra etter min mening, digger når felger og lykter i samme finish
Gunnar Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Ble ikke så aller værst på det siste bildet der, men litt for mye plast i fronten. Røde felger var forøvrig tøffere enn jeg først hadde trodd, iallfall på hvit bil Eneste som mangler nå er en skikkelig motor som står i stil til de fire enderøra og plastikken, 130I eller noe i den duren Bli litt feil med samme motorlyd som en Hiace i en bil som dette, og at jeg lett kunne kjørt i fra den med min daue 520 hehe 118d med 143hk er kjekke de, og du har ikke sjanse i havet med en E34 520. Er allikevel enig i at fire blås er overkill, og passer dårlig til en dieselfirer. Sent from my mobile phone using Tapatalk forum app
BmwM46 Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Blir det noe flere bilder? Ikke før Gatebil i Juli. Jeg har ett spørsmål til deg hvorfor er det ikke mulighet for å få svar av dere via mail eller telefon Har prøvd alt nå men er ingen svar og få ! Har fått innkassovarsel som nå er betalt uten å få delen jeg har betalt for eller fikk innkasso på !? Kan du forklare meg hva dette er ? Siden jeg verken fikk svar på tlf eller mail så måtte den bare betales !
Polardego Skrevet August 9, 2012 Forfatter Skrevet August 9, 2012 Blir det noe flere bilder? Ikke før Gatebil i Juli. Jeg har ett spørsmål til deg hvorfor er det ikke mulighet for å få svar av dere via mail eller telefon Har prøvd alt nå men er ingen svar og få ! Har fått innkassovarsel som nå er betalt uten å få delen jeg har betalt for eller fikk innkasso på !? Kan du forklare meg hva dette er ? Siden jeg verken fikk svar på tlf eller mail så måtte den bare betales ! Det var veldig merkelig, siden vi har åpent hver dag unntatt søndag og svarer mail fortløpende. Nicket ditt sier meg ingenting, men om du sender en mail til lars@partsandretards.no så skal jeg få han til å rydde opp i dette.
Polardego Skrevet August 9, 2012 Forfatter Skrevet August 9, 2012 Her er noen flere biler jeg fant på nettet:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå