m3vanos Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 har en sånn bmw navigasjonspiller i front og cd veksler bak, men ønsker og sette inn en pioneer spiller, når jeg åpna og tok ut den originale så fant jeg bare en liten blå plugg, hvordan kobler jeg inn en pioneer spiller i min bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3vanos Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW328E46 Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Lurer på det samme, så henger meg på her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsladde Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 over gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Er det 1 din eller 2 din original navigasjon du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 hvorfor bytte ut navigasjonen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 hvorfor bytte ut navigasjonen ? +1! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 hvorfor bytte ut navigasjonen ? +1! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk X2! Det finnes jo mange gode alternativ hvor man kan oppgradere stereoen og samtidig beholde navi'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Uten tvil! Andre betaler titusner for å ettermontere navigasjon. Og dere skal bytte det ut mot en uoriginal spiller som ikke passer inn, sånn utseendemessig På nyere biler er det helt klart penest og best å heller koble på effektforsterker.. Kan ikke tenke meg at den pioner spilleren er bedre på noen mulig måte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå