m3vanos Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 har en e46 med bmw navigasjon system og cd veksler, finnes det noen måte og koble inn aux inngang på denne spilren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Litt mer info kan være lurt. Modell, år og type navigasjon er alltid lurt å få med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 viewtopic.php?f=10&t=203723 Guiden er ikke komplett, men aux-delen er rimelig ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3vanos Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 er en 2000 modell, 318CI, har den typen navigasjon som har en liten skjerm intetreert i spilleren foran, og 6 CD VEKSLER bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3vanos Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 det ligger foresten en ipod kabel baki bilen, mulig det allerede er lakt opp for slikt, men når jeg putter inn ipod så veit jeg ikke hva jeg skal trykke på på spiller for at den skal spille fra ipoden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Det at det er ferdig lagt opp Aux tilkobling i e46 gjelder kun for 2003 og nyere modeller mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3vanos Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 ja men det kan være tidligere eier for det er proftbygd anlegg i bilen, jeg vet bare ikke hvordan jeg spiller av fra den kabelen som ligger der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3vanos Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 om jeg monterer en slik ipod eller aux kabel, hva trykker jeg på på spilleren for og spille musikk fra den enheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Om CD-veksleren din fungerer har du nok ikke noe slik installert nå. Disse erstatter CD-veksleren så det er enten eller der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3vanos Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 kjøper en slik en: det vil fungere? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå