ZhilleN Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Skrevet Mai 20, 2012 Rondell 0021 er kult Aldri sett det på E36 though, spennende! Jepp, og de glir rett på E36, 8" breie rundt hele et40, tenkte da på 195/40/17 dim på dekk, og space ut 4mm ca
ZhilleN Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Skrevet Mai 24, 2012 Dette angår ikke denne bilen, har en 1.8T quattro 04 mod. Kjerringa brukte den til jobb i dag, og når hun kom hjem i dag, var det den bulken i forskjermen, og hvite striper av en annen bil som har kjørt inn i bilen på parkeringa, eieren av den andre bilen har ikke ringt oss, eller sagt ifra på noe vis. Noen som har vært borti lignende? Faen jeg blir så forbanna på sånt!!
Evenol Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Dette angår ikke denne bilen, har en 1.8T quattro 04 mod. Kjerringa brukte den til jobb i dag, og når hun kom hjem i dag, var det den bulken i forskjermen, og hvite striper av en annen bil som har kjørt inn i bilen på parkeringa, eieren av den andre bilen har ikke ringt oss, eller sagt ifra på noe vis. Noen som har vært borti lignende? Faen jeg blir så forbanna på sånt!! Dette er typisk et sånt "Hit 'N run"-tilfelle. Skjer med altfor mange, dessverre.
Thewiz Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Hva skal du ha hjelp til? Det skjer ofte, følk skraper borti biler og stikker av. Eier må dekke skader selv. Det er ingenting du får gjort med dette.
ZhilleN Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Skrevet Mai 24, 2012 Nei, men tenkte kanskje noen hadde gode råd ang. dette, og har vært borti lignende, men nå har vi kanskje funnet ut hvem som gjorde det, skal ta og filleriste den kjerringa...
hermanoo90 Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Parkerer hun på ansattparkering, eller felles for alle parkering? hvis det er en bil som tilhører en stamkunde eller de ansatte, så er det stor sannsynlighet for at den bilen er der i morgen for eksempel eller de nærmeste dagene, du kan lete, og se om du finner en hvit en med skraper av din lakk på vedkommenes bumpers =)!
Joachim S Hamar Skrevet Juni 2, 2012 Skrevet Juni 2, 2012 var ikke i valdres idag med denne bilen du? så en som var prikk lik denne her
diohrvik Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 liker denne, skal følge med her men syns du skulle gått litt lavere;)
ZhilleN Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 Ja den skal lavere, men ikke enda Har forresten polert bilen i dag, og det synes godt! Mini skiboks leter jeg etter, og yakima fairing blir bestilt fortløpende
ZhilleN Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 Mulig jeg har funnet meg de perfekte hjulene til bilen, noen synes sikkert disse ikke er fete, men jeg synes de er det Noen formeninger om disse?? Wolfrace Blitz :
ZhilleN Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 8" breie ET 35 Nettopp, de minner om rotiform, synes de er litt annerledes og tøffe!
diohrvik Skrevet Juni 4, 2012 Skrevet Juni 4, 2012 Du skal ha for å tenke utenom boksen, kunne likt disse, men hadde ønska meg litt grovere specs:D er 8 det breieste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå